Oon ajanu omalla Quannonilla semmoset 5800 kilometriä ja on toiminu hyvin ja oon siinä ajalla ottanu selvää asioista, vireistä ja sen semmosesta.
. Monia on ihmettäny viriosien saatavuus, missä kurit putkessa on. No mitä omaan tietoon on tullut on vaikka mitä. Ensikkä selvisi semmonen juttu, että pyörä kulkee omaan mittariin 127 KM/H. Tosin se oli aivan kyykyttämistä, lievään alamäkeen ja viimeiseksi mittari valehtellee sen 5 KM/H. Eli pyöreesti 120 ja risat siit tullee ja kierroksia oli semmoset 10200-10500 ja tämän on varmaan moni Kymco kuski huomannu.
Pakoputkessa ei ole alkukäyrässä kureja, mut pönttö on mitä luultavammin kuristettu.( En ole kehannu mennä aukoo, jos menneehin pilalle, vaihtaa pöntön jos on pakko, mutta se onni jo selvinny aikaisemmin.)
Imupuolella alkaen ilmanputsarista totesin, että kun on ensin otettu irti se ilmanputsarin kansi ja laminoitu ilmanputsari, niin se pystysuoraan oleva irtoseinä siinä ilmanputsarikotelossa EI OLE kuri mitä jotkut luulevat. Se on IMUÄÄNENVAIMENNIN eli sillä ei olemitään kuristavaa tekijää, mutta kun sen otttaa poikkeen saa mukavat imuäänet, eip muuta siinä.
Vaihdoin etuhammasrattaan 16-piikkiseen ja totesin, että kierrokset laski satasessa sinne 8000, kun ne oli aikaisemmin semmoset 8600.
Se oli positiivinen puoli, mutta harmikseni sitten huomasin, että satasesta eteenpäin ei taho enää voima kunnolla riittää 5-vaihteella eikä jaksa kunnolla tällä vaihteella vääntää isommassa mäessä niin hyvin.
Mutta pienemmillä vaihteilla on sitten hauskaa kun nelosellä kulkee parhaillaan semmosen satasen, mutta kyl siinä jo kone huutaa.