Halem kirjoitti:meneekö tähän kdx moottoriin KX sylinteri? Entä meneekö KDX runkoon KX koko moottori
Jurkki kirjoitti:Halem kirjoitti:meneekö tähän kdx moottoriin KX sylinteri? Entä meneekö KDX runkoon KX koko moottori
Koko pyörähän on melkein suora kopio vm.91 KX:tä joten sen menee heittämällä ja toinen tais olla vm.90 josta menee.
Halem kirjoitti:Jurkki kirjoitti:Halem kirjoitti:meneekö tähän kdx moottoriin KX sylinteri? Entä meneekö KDX runkoon KX koko moottori
Koko pyörähän on melkein suora kopio vm.91 KX:tä joten sen menee heittämällä ja toinen tais olla vm.90 josta menee.
onko tuossa vm 91kx sylinterissäkin tehoa saman verran kuin muissa kisapiikeissä (n.35.40hp)
ja vm 91 kx sylinteriä tuskin mistään enään saa.
Jurkki kirjoitti:Luulisin että jos vaihtaa koko KXsän koneen niin alkaa katu kotarit jäämään. Ainaki pitäis tuo 35heppaa irrota jos hyväsä kunnosa.
?
Jurkki kirjoitti:http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet-ja-yleisosat/renkaat/street-18/14070-18/14070-18-k671-6p-tl-67h-cruiaer-st-e000731/
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... hallenger/
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... hallenger/
Mahtuuko tuommonen 140 leviä vakiohaarukkaan? Tai tuo 130 vai pitääkö tyytyä tuohon 120 leviään?
Jurkki kirjoitti:
Mikä tuo muhkura tuolla pakoaukossa on? Kuuluisko sen sormella heilua? Kuuluisko sen olla siellä? Miksei toisella puolella ole? Jos vaan kerrotte kaiken mikä tuossa mättää jos joku mättää.