Itselläni aivan samanlainen ongelma etujarrun kanssa!
Itsekkään en ole ratkaisua löytänyt...
Itsekkään en ole ratkaisua löytänyt...
kaneli2 kirjoitti:Onkohan ihan normaalia että kawa kulkee max vain sen 100km/h? Kiinni on giannelin tehari+änkkä, ja hiilikuituläpät löytyy. Välit ovat 14-48, ja varsinaista piikkiä ei tunnu ollenkaan. 15-48 väleillä menee 120 pitkän kiihdytyksen jälkeen.
0meGa kirjoitti:kaneli2 kirjoitti:Onkohan ihan normaalia että kawa kulkee max vain sen 100km/h? Kiinni on giannelin tehari+änkkä, ja hiilikuituläpät löytyy. Välit ovat 14-48, ja varsinaista piikkiä ei tunnu ollenkaan. 15-48 väleillä menee 120 pitkän kiihdytyksen jälkeen.
Mulla tulee vakioputkella eka piikki 7000rpm ja kovempi 9000rpm ja menee about 130 mittariin (pitäs kattoo mitkä välit on).
Kato aukeeko kipsi kunnolla ja luistaako kytkin tai onko mäntä väljä. Jos kytkin luistaa levyjen kuluneisuuden takia huomaat sen siitä jos kone kiertää mutta ei kulje alussa sen huomaa siitä että loppukierroksilla piikki vaimenee tai katoaa kokonaan.
0meGa kirjoitti:Jos vielä haluat tarkastaa levyjen kunnon siihen pitää avata kytkimen päällä oleva lohko, kannattaa hankkia uudet levyt jo etukäteen niin saat saman tien hoidettua koko homman. Muista kattoa missä järjestyksessä kytkin- ja välilevyt oli, niin saat uuden pakan heti oikein kasaan
kaneli2 kirjoitti:0meGa kirjoitti:Jos vielä haluat tarkastaa levyjen kunnon siihen pitää avata kytkimen päällä oleva lohko, kannattaa hankkia uudet levyt jo etukäteen niin saat saman tien hoidettua koko homman. Muista kattoa missä järjestyksessä kytkin- ja välilevyt oli, niin saat uuden pakan heti oikein kasaan
Mahtaakohan tuo kytkin olla märkä vai kuiva kytkin?
kaneli2 kirjoitti:Onkohan ihan normaalia että kawa kulkee max vain sen 100km/h? Kiinni on giannelin tehari+änkkä, ja hiilikuituläpät löytyy. Välit ovat 14-48, ja varsinaista piikkiä ei tunnu ollenkaan. 15-48 väleillä menee 120 pitkän kiihdytyksen jälkeen.
sevgi kirjoitti:Oon vähä aatellu tota kemexin ostoa nii aattelin kysyä täältä pari kysymystä kmx:ään liittyen.
Eli onkos kovin luotettava peli kyseessä? Tyyppivikoja? Paljo männällä ajaa suurinpiirtein?
Löytääkö helposti varaosia? Kulutus varmaan ihan kohtuullinen? (kun eikös nää oo melko matalaviritteisiä?)
ja vielä viimeisenä että yltääkö n.165cm pitkällä jalat maahan ?
Tomppade kirjoitti:Liian iso suutin! ei jaksa vaan kiertää kun saa liikaa kakkua. TT suutinhan on 105, itselläni oli giannellin alkuosa, tyhjennetty vakiovaimentaja, uusi ilmanpuhdistin elementti vakiokotelossa+kotelon kansi poistettu niin 110 suutin oli melkolailla optimaalisin. Huippuja keräsi -04 zx6r:n mittariin 135, välitykset olivat vakiot, en muista piikkien lukumäärää. ja tähän lisätäkseni niin ihraa pyörän päällä oli yli 100kg läpät olivat vakiot, ja tosiaan ensimmäinen terävöityminen tapahtui jossain 6500-7000rpm kohdilla ja toinen 9000rpm kohdilla, giannelli laajensi vetoaluetta vakioputkeen nähden ja piikki tuntui kovemmalta vakioputkella.