Honda CRM

nikke124
Pyörä:
Honda CRM & Derbi 50 & Kawasaki Klx 125
Paikkakunta:
Uusimaa
Liittynyt:
17.3.2010 18:05

ViestiKirjoittanut nikke124 » 14.3.2011 19:56

laazeri kirjoitti:Mikäli sulla on se peltinen kannentiiviste niin sen saa 2 eri tavalla siihen "oikeinpäin". Ite aikoinaan lottosin ja sain kerralla oikein, pyörittele sitä siitä hetki niin kyllä se löytyy.


Kyllä on peltinen. termostaatin kohdalla pinnapulttien väli on isompi eli tiivisteen saa tavallaan 2 tavalla oikeinpäin mutta itsellä se meni hyvin vain toisella tavalla ja nyt se on se väärä :|

Edit: Jaa tässä toisessa tiivisteessä lukeekin että "inup" :roll:
Edit2: Tiiviste oikeinpäin, mutta sylinterin kierteet hajalla
Viimeksi muokannut nikke124 päivämäärä 19.3.2011 20:38, muokattu yhteensä 1 kerran
http://www.motot.net/talli/osat/id21815/ Crm/Nsr moottoripalikkaa
Terppaa^
Pyörä:
Husqvarna WR 250, Honda CRM 125, Keeway Matrix 50
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
7.12.2009 23:23

ViestiKirjoittanut Terppaa^ » 15.3.2011 22:38

Minkä kokosta suutinta ootte yleensä laittanut piperin kans? tarvis vähän tietää et mist koost lähtis sit pyöritteleen suuttimia :D
Viimeksi muokannut Terppaa^ päivämäärä 17.3.2011 1:53, muokattu yhteensä 1 kerran
takanasi
Liittynyt:
14.6.2010 20:23

ViestiKirjoittanut takanasi » 16.3.2011 13:33

Onko jallain 1991 Crm etupään stefojen mittoi?
kartter
Pyörä:
Suzuki PV, Honda Monkey, Honda cr85, Honda xr70, Honda xr80, 3xHonda cbr 125, Honda cr125 valkokilpi
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
22.8.2008 16:22

ViestiKirjoittanut kartter » 18.3.2011 0:26

Terppaa^ kirjoitti:Minkä kokosta suutinta ootte yleensä laittanut piperin kans? tarvis vähän tietää et mist koost lähtis sit pyöritteleen suuttimia :D

Suosittelen jättämään sen piperX:in ihan vaan sinne hyllyyn ;) joutuu muuten kokoaja pesemään, mutta jos välttämättä haluaa niin itellä oli 165.
xlimitt
Liittynyt:
22.7.2009 15:48

ViestiKirjoittanut xlimitt » 18.3.2011 21:30

mitä kaikkea eroa nsr ja crm alakerran välillä on?
nikke124
Pyörä:
Honda CRM & Derbi 50 & Kawasaki Klx 125
Paikkakunta:
Uusimaa
Liittynyt:
17.3.2010 18:05

ViestiKirjoittanut nikke124 » 19.3.2011 0:16

xlimitt kirjoitti:mitä kaikkea eroa nsr ja crm alakerran välillä on?


Vaihdekaavio, sytytyspuoli, sähköstartti, moottorin kiinnityskohdat, kampura, kytkinpuolen rattaat, käynnistyspoljin
Eli kaikki :D

Nsr:
vaihekaavio ns väärinpäin
sytytys järeämpi. sähköstartin takia?
sähköstartti
kampuran "kiekot" kevyemmät. painavamman sytytyksen takia?
kytkinpakka erilainen
nsr tai crm kytkinpuolen rattaiden hampaat on vinossa(?)

Joo oli vähän tylsää taas :eek:
http://www.motot.net/talli/osat/id21815/ Crm/Nsr moottoripalikkaa
Jyke
Pyörä:
Honda crm125, derbi 70cc xtreme, 125cc pitprosamu
Paikkakunta:
hämeenlinna
Liittynyt:
27.8.2006 18:34

ViestiKirjoittanut Jyke » 19.3.2011 12:33

Nyt on honda myyty, 2500e puhtaana kätee! ;)
kartter
Pyörä:
Suzuki PV, Honda Monkey, Honda cr85, Honda xr70, Honda xr80, 3xHonda cbr 125, Honda cr125 valkokilpi
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
22.8.2008 16:22

ViestiKirjoittanut kartter » 19.3.2011 18:18

Mulla ainakin oli nsr:n kampura ihan samanlainen ku tossakin, ja on muuten kiinni ja toimii. :roll:
nikke124
Pyörä:
Honda CRM & Derbi 50 & Kawasaki Klx 125
Paikkakunta:
Uusimaa
Liittynyt:
17.3.2010 18:05

ViestiKirjoittanut nikke124 » 19.3.2011 18:59

Jossakin keskustelussa sanottiin joskus että nsr kampuran "kiekot" on pienemmät, ja niissä harvoissa paikoissa joissa näitä myydään, niin oli eri tuotenimellä ja koodilla. Voihan ne toki olla melkein samanlaisia ja toimia :)
http://www.motot.net/talli/osat/id21815/ Crm/Nsr moottoripalikkaa
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33

ViestiKirjoittanut nieminja » 19.3.2011 19:39

Iha erinäköset ovat.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
Marmori
Liittynyt:
13.8.2010 15:00

ViestiKirjoittanut Marmori » 20.3.2011 15:50

Ootteko mitä putkia laittanu pyöriinne? Arrowi nyt on varmaan tavallisin mitä kuulee, mutta entäs DEP tai Pro Circuit? Onko kellään kokemusta jälkimmäisestä? Mistä saisi, ja mitä mallia pitäisi hankkia?
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 21.3.2011 17:44

nikke124 kirjoitti:Jossakin keskustelussa sanottiin joskus että nsr kampuran "kiekot" on pienemmät, ja niissä harvoissa paikoissa joissa näitä myydään, niin oli eri tuotenimellä ja koodilla. Voihan ne toki olla melkein samanlaisia ja toimia :)

Itelle ainakin tuli CRM:ään NSR:än kampura,tasapainoakseli,magneetto ja staattori. Ihan on eri kokosia nuo edellä mainitut, mutta käy keskenään... Galleriassa muutama uus kuva... Missä kohtaa tarkalleen kuri on siin putkes??
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.
_v_ille
Liittynyt:
14.10.2010 13:53
putsari

ViestiKirjoittanut _v_ille » 22.3.2011 21:13

onko cermin vakioilmanputsarin paras vaihtoehto, ko ois tässä putsarin hankinta käsillä?
Marmori
Liittynyt:
13.8.2010 15:00

ViestiKirjoittanut Marmori » 22.3.2011 21:42

Ah, kylläpäs oli kiva ajaa cermi kaverin tallista ulkoilmaan ja vähän päästellä :) Hyvin pyörii ja pelittää, säätöä vain vailla olisi enään. ;) Ei kellään muuten kokemuksia isompien imukaulojen asentamisesta? Oletteko mitä imukauloja hommanneet ja mistä?
Viimeksi muokannut Marmori päivämäärä 22.3.2011 21:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Marmori
Liittynyt:
13.8.2010 15:00

ViestiKirjoittanut Marmori » 22.3.2011 21:49

_v_ille kirjoitti:onko cermin vakioilmanputsarin paras vaihtoehto, ko ois tässä putsarin hankinta käsillä?

Itselläni on pipercross pyörässä, ja hyvin on tuntunut pelittävän... Tietenkin täytyy putsailla enemmän, varsinkin jos ajelee hiekkateillä tai vastaavilla. Jos tietää ajelevansa paljon hiekalla tai tykkää crossata, ni en menisi hankkimaan mitään "powerfiltterin" tapasta. Mutta mukavat imuäänetki tulevat ainakin kohdalleen ;) Mutta uskoa voisi tietenkin että vakio ilmanputsari on aina parempi sen paremman suodattavuuden takia...