Dumppi95 kirjoitti:Ajattelin semmoista kysellä että mikähän "vika" omassa räsässä ois kun kierrokset laskee aika hitaasti 3000rpm kohdille kun ajaa ja laittaa kytkimen pohjaan ja kaasun pois? Kaasarissa suuttimet ps: 130 ja tk: 70, neulan sokka kolmannessa lovessa ylhäältä katsottuna ja seosruuvi puoltoista kierrosta auki. Virityksinä siis tyhjennetty vakioputki, rave2 ja ilmanputsarin tötterö pois. Oma epäilys on että olis liian pieni toi tk suutin kun eihän noi maahantuojan antamat säädöt nyt niin kiveenhakattuja ole? Siitäkin epäilen tuota liian pientä tk suutinta kun tyhjäkäyntiruuvi kierretty täysin kiinni mutta tyhjäkäynti silti 1000rpm luokkaa. Olisin kiitollinen jos joku antais vastauksen että olisko vika tuossa tk suuttimessa.
Imuvuoto,kaasuvaijeri huonosti laitettu tankin alle/huonosti säädetty eli "kantaa" hieman, väärät seosruuvin ja tyhjäkäyntiruuvin asennot. Joku noista se on
Niin, ja laita se tötterö nyt alkuun takaisin. Pääsuuttimesi kuullostaa myös tosi julmalta. 125 pääsuutin kiiinni ja tötterö takaisin alkaa vehkeet pelaamaan. En ymmärrä miks se tötterö pitää repiä helvettiin, omat pyörät on aina sen repimisen jälkeen ruvennut "röveltämään" ihmeellisesti pintakaasulla ja muutenkin toimimaan paskemmin, ainut plussa on "mageeeeet" imuäänet. Seokset menee vituiks.