Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

jake---
Pyörä:
TE450 ja 2xPV
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
3.10.2010 20:17
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jake--- » 23.9.2012 16:25

miiggz kirjoitti:Kuoleeko kierrokset nopeasti kaasun suljettua vai leijuuko? epäröikö lähteä kiekat ylös alakierroksilla?



Muuten toimii normaalisti mutta aina vaan välillä pätkäsee.
Kuvat.fi Galleria!
eemeli696
Pyörä:
Husqvarna Smr 125 '12
Liittynyt:
14.5.2012 11:27
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut eemeli696 » 23.9.2012 18:47

riemuu|| kirjoitti:onko kukaa keulinu tällä hussen nelarilla että mite nousee keula ja millä vaihteella saa nostettua, ois iha mielenkiintosta tietää :)


Keulii ykkösel ja kakkosel 20-30kmh vauheista suhteellisen helposti nykäsemällä.
riemuu||
Pyörä:
Suziki pv 80cc & Rieju mrt -10
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.9.2011 21:04
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut riemuu|| » 23.9.2012 21:03

välejä keventämällä vähän varmaa saa keulan ilmaa 3 vaihteella, kytkintä toivottavasti ei tarvis raiskata kauheesti jos tämmösen ostan :)
hussemiäs96
Pyörä:
husqvarna 125 -09
Paikkakunta:
pori
Liittynyt:
24.6.2012 18:00
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut hussemiäs96 » 23.9.2012 23:11

moro

aattelin tommosta nelari hussea ostaa mutta mietityttää vähäse että pystyykö ajamaan talvella ?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 23.9.2012 23:13

Kunnon renkailla pystyy, eli edelleen niillä välikelinpiikeillä.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
hussemiäs96
Pyörä:
husqvarna 125 -09
Paikkakunta:
pori
Liittynyt:
24.6.2012 18:00
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut hussemiäs96 » 23.9.2012 23:19

okei kiitti mutta kumpikohan on parempi talvella yamaha wr vai husse ?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 24.9.2012 0:23

Sanoisin, että husse koska kaatuminen tulee halvemmaksi kun esim. uudet katteet saa tarvikkena satasella vs. yamaha monta sataa ja paljon muutakin löytyy tarvikkeena husseen, muttta yamahaan taas ei löydy oikeestaan mitään.

Ja kaasarin takia hussessa ei tartte pelätä akun tyhjenemistä kun aina lähtee työntämällä käymään, jopa ilman akkua, ruisku taas ei lähde täysin tyhjentyneellä/rikkinäisellä akulla tai kokonaan ilman.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut AKWM » 24.9.2012 0:39

Husse on myös vähän kevyempi ja mun mielestä paremman näköinen. Kokeile molempia, siitä se selviää.
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut AceFin » 24.9.2012 15:27

Ja husse on matalampi niin talvella parempi.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut miiggz » 24.9.2012 17:20

ja hussessa on matalempi painopiste :)
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Stål » 24.9.2012 17:25

ja Yamahassa varmaan paremmat valot, talvella kuitenkin aika pimeetä. Noh, Xenonit saa kaupasta.
Husaberg FS 570
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 24.9.2012 17:28

Parastahan hussessa on, että muotoilu on suoraan kisapyörästä, joten painosiirto ja esim. sladikikkailut sujuu erinomaisen hyvin kun tämä on suunnittelussa otettu huomioon.

Ja kyllä kunnollinen lisävalo xenoneilla tai ilman on paras ratkaisu orkkisvalon kaveriksi, kun liikkuva xenonpolttimo on aika hanurista pitkillä, lyhkäsillä kyllä voittaa halogeenin.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut AceFin » 24.9.2012 18:15

No hussen vakiovaloja huonompia valoja ei ole :lol: Xenonien pitkät näyttää kuitenkin varmasti pidemmälle ku vakioiden, oli ne suunnattu mihin vaan.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 24.9.2012 18:31

No jos tuntuu kivalta sokaista muut ni senkus laittaa sitten, mutta valokuvio on ainakin vituillaan noilla liikkuvilla polttimoilla.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
lattiakukka
Pyörä:
Viritetty yamaha wr
Liittynyt:
24.9.2012 20:54
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut lattiakukka » 24.9.2012 21:10

Prätkä jätkä kirjoitti:Ja kaasarin takia hussessa ei tartte pelätä akun tyhjenemistä kun aina lähtee työntämällä käymään, jopa ilman akkua, ruisku taas ei lähde täysin tyhjentyneellä/rikkinäisellä akulla tai kokonaan ilman.


Yamaha wr 125 lähtee kyllä käyntiin heti vaikka akku olisi aivan tyhjä. Tyhjäkäyntiä se vaa ei tahdokäydä jos akkutyhjä, eli joutuu antaa hieman kierroksia koko ajan.