Settis kirjoitti:Liian suuri öljyseos tai käy vaan rikkaalla?
öljyä on 3% ja säädin neulaa just edellis päivä pykälän laihemmalle
Settis kirjoitti:Liian suuri öljyseos tai käy vaan rikkaalla?
Resispulla kirjoitti:Hussessa imuvuotoa? 440 pääsuutin, neulan sokka keskellä oisko ollu #59 neula, 37,5 tyhjäkäyntisuutin ja ilmaruuvia kierros auki. Silti +20 lämpötiloissa kierrokset jää hieman matalilla kierroksilla leijjumaan. Imukaulaan oon kyllä ruiskuttanu bräkleeniä ja semmosia palavia nesteitä, mutta käyntinopeuteen ei oo kyllä tullu muutosta yhtään.
sape167 kirjoitti:mikä mahtaisi olla vikana kun tulppa pitää vaihtaa n. 3 päivä välein?
välzy kirjoitti:Resispulla kirjoitti:Hussessa imuvuotoa? 440 pääsuutin, neulan sokka keskellä oisko ollu #59 neula, 37,5 tyhjäkäyntisuutin ja ilmaruuvia kierros auki. Silti +20 lämpötiloissa kierrokset jää hieman matalilla kierroksilla leijjumaan. Imukaulaan oon kyllä ruiskuttanu bräkleeniä ja semmosia palavia nesteitä, mutta käyntinopeuteen ei oo kyllä tullu muutosta yhtään.
Jos alle -08 vuosmalli ja vakioläpät niin ei todellakaan pitäisi noilla jäädä laihalle, eli vuotoa jossain...
sape167 kirjoitti:mikä mahtaisi olla vikana kun tulppa pitää vaihtaa n. 3 päivä välein?
jerevaa kirjoitti:ei saa wr:ssä kalibroitua mittaria smotoille. ja ei se nyt sekoo mutta näyttää nopeutta 10km/h liikaa. onko muuten kellään käynyt silleen miten mulla eilen että staattorista lähtee johdot irti? ja paljonkohan maksais uusi staattori jos tuo on mennyt rikki? kun irti se on kait ainakin tai vaikuttaa siltä mutta en oo viel ehtiny sitä availeen
jerevaa kirjoitti:mulla menee sillee et 10km/h näyttää nopeutta liikaa mutta kuitenkin kilometrit on oikein D tai siis sillee et ajaa tripil jonku matkan niin se näyttää sen oikein