KTM EXC 125

nuutti969696
Liittynyt:
2.9.2012 11:32
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut nuutti969696 » 16.6.2013 7:44

Onkos tuo pro circuitin putki millanen kun saisi samasta paikasta 160e
nuutti969696
Liittynyt:
2.9.2012 11:32
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut nuutti969696 » 16.6.2013 7:47

Onkos tuo pro circuitin putki millanen kun saisi samasta paikasta 160e
Tai onko fmf fatty hyvä niitäki sais halvalla?
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 16.6.2013 12:28

no varmaan vähä riippuu mitä oot hakemassa.... :nörtti: millasen tehoalueen haluut?
Procircuitilla kierrosalue venyy ja kiertää ylemmäs kun vakiolla, fatty putkella taas vääntää keskeltä paremmin jne..
nuutti969696
Liittynyt:
2.9.2012 11:32
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut nuutti969696 » 16.6.2013 20:57

Mistäs sais vauhtipyörän kun en googlettamalla löytäny?
bömbeer_
Pyörä:
Ktm exc 125 vm 06
Liittynyt:
25.4.2010 14:04
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut bömbeer_ » 16.6.2013 23:47

Moro, auttakaas kun en oo ikin enne tilannu motokeitaalt mitään ni en löydä osiakaan.. :D eli pystyiskö joku linkkaamaan mulle sen mangneetin mikä mittaa nopeutta? Kiiitos!!!! :)
jukepox
Pyörä:
KTM EXC 125
Liittynyt:
21.7.2010 23:59
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jukepox » 17.6.2013 0:45

bömbeer_ kirjoitti:Moro, auttakaas kun en oo ikin enne tilannu motokeitaalt mitään ni en löydä osiakaan.. :D eli pystyiskö joku linkkaamaan mulle sen mangneetin mikä mittaa nopeutta? Kiiitos!!!! :)

http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... SPEEDOM-03
ja sit siihen sokka jos sul ei oo
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 1-9X1-INOX

Ja niitä vauhtipyöriä saa kyllä ihan motokeitaalta nuutti
nuutti969696
Liittynyt:
2.9.2012 11:32
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut nuutti969696 » 17.6.2013 16:08

Neuvokaas tietämätöntä, että miten saisi kytkimenpuolisen kampiakselin mutterin, sekä kykmessä olevan ison mutterin auki ilman mitään erikoistyökaluja. Ja sitten joku paikka mistä löytäisi kaiken konerempassa tarvittavan samalta sivulta kampiakseli, tiivisteet, stefat, laakerit. Ja sitten vielä semmosta, että voiko tämmöstä sylkkää porauttaa(onko näissä joku pinnoitus mitä ei voi porata?), ja jos ei voi paljonko noin putkitus maksaa, kun sylkkäputken hinta tais olla joku 150e :) Ja sitten jos joltain löytyy vauhtipyörää, niin yv:tä tänne :)
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 17.6.2013 16:11

Pitäs tää mun toinen paisari hiota ja kiillottaa. Nii antaakas vinkkejä miten/millä homma hoituu parhaiten 8) Tossa vielä kuva paisarista.
Kuva
terpi--
Pyörä:
KTM EXC 125 -07
Liittynyt:
24.10.2012 22:07
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut terpi-- » 17.6.2013 16:13

07 kotarissa näyttäis olevan 2 öljyproppua, niin tuleeko kaikki öljy ulos jos avaa vain magneeton puoleisen?
nuutti969696
Liittynyt:
2.9.2012 11:32
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut nuutti969696 » 17.6.2013 16:17

Ja käykö vanhan mallin koneeseen uuden mallin pytty ongelmitta
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 17.6.2013 16:22

@terpi-- En tajua mikset samantien voi kumpaakin avaa, mutta kyllä se ihan tarpeeksi tyhjäksi ainakin tulee.
terpi--
Pyörä:
KTM EXC 125 -07
Liittynyt:
24.10.2012 22:07
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut terpi-- » 17.6.2013 16:45

siis edellinen omistaja paskonu toisesta kierteet ja nyt se on jollain mössöllä kiinni nii ei viitti sitä avata
jypistä
Pyörä:
Ktm Exc 125
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
23.4.2013 14:39
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jypistä » 17.6.2013 16:54

Heei, mikäs on kotaris vialla?

Säädöt on 178, 48, noz e ja pyörä on katuajossa (2008). Aluksi pyörä toimi moitteettomasti, mutta sitten tuli ongelma tyhjäkäynnin kanssa kun pyörä sai LIIKAA kierroksia kun veti kytkimen sisään tai antoi pyörän seistä vapaalla. Ongelma korjattiin pesemällä kaasarin, pääsuutin ja neula+ kaikki mitä löytyi.

Nyt ongelmana on pyörän käynnistäminen ja VAJAA tyhjäkäynti. Pyörää ei sää käyntiin ilman ryyppyä, ja sammuu jos päästää tyhjäkäynnille (pyörä ei jää alhaisille tyhjäkäyntikierroksille kuin yleensä vaan sammuu kokonaan). MYÖSlKIN kun painaa kaasua liikaa niin pyörä "mooaa" eikä saa kierroksia ja uhkaa sammua. OLISIKO vika pakoaukossa kuten eräs harrastelia korjaaja vihjaili vai onko jotain muuta?

Pikaisia ja asiallisia vastausia kiitos.
jukepox
Pyörä:
KTM EXC 125
Liittynyt:
21.7.2010 23:59
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jukepox » 17.6.2013 19:42

nuutti969696 kirjoitti:Neuvokaas tietämätöntä, että miten saisi kytkimenpuolisen kampiakselin mutterin, sekä kykmessä olevan ison mutterin auki ilman mitään erikoistyökaluja. Ja sitten joku paikka mistä löytäisi kaiken konerempassa tarvittavan samalta sivulta kampiakseli, tiivisteet, stefat, laakerit. Ja sitten vielä semmosta, että voiko tämmöstä sylkkää porauttaa(onko näissä joku pinnoitus mitä ei voi porata?), ja jos ei voi paljonko noin putkitus maksaa, kun sylkkäputken hinta tais olla joku 150e :) Ja sitten jos joltain löytyy vauhtipyörää, niin yv:tä tänne :)

Aukee ihan pulttipyssyllä ja jos kytkin kruunun mutteri ei aukee nii ota joku paksu hanska ja pidä kiinni kytkimen sisärungosta ,kampurassa vastakierre ja motokeitaalta löytyy kaikki
terpi--
Pyörä:
KTM EXC 125 -07
Liittynyt:
24.10.2012 22:07
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut terpi-- » 17.6.2013 22:22

oli näköjää päästäny putsari paskaa läpi niin että imutorvi ihan hiekassa, eikai sieltä oo voinu joutua hiekkaa pyttyyn asti:SS ja mistä sen tietäis jos ois päässy hiekkaa pyttyyn?