Mitenköhä kannattais laittaa toiseen jarrulevyyn magneetti kiinni, pysyykö liimalla ja millä liimalla. vai kannattaako porata reikä levyyn ja laittaa magnetti siihen?
Pysäytetty [8], Sakot [1] Kortti pois [0] Kilvet pois [ 0 ] Kaatumiset [1]
Poraa reikä ja magneetti siihen kiinni. Magneetti on asennettava samoin päin kun alkuperäisessä levyssä, muuten magneetti ei toimi. Joillain motovanteilla, isolla levyllä ja jarruadapterilla joutuu kikkailemaan että saa magneetin mahtuu pyörimään niin ettei ota kiinni anturiin.
Mistäs kannattaa kytkinlevyt ja -jouset ostaa, alkuperäiset suhteellise tyyriit, BUD Racing mainostaa 75e Aokin sarjaa. Kokemuksia mistä kannattaa/ei kannata ostaa?
Mites ootte pakoaukon säädintä säätäny. Sillee et vääntää alhaalta asti? Onko jotain ohjeita ym vinkkejä kyseisee hommaa mite kannattaa tehä? Ktm on 09 malli
Mitä luulette kuinka kovaa menee TT KTM 125exc enskavanteil ja 14-45 väleil, pyörään on tulossa supermoto vanteet ja takarattaaksi 50 niin kuinkahan kovaa menee sitten
Miten niin perseestä Oma kotari oli ainaki smotoilla ihan täydellinen ajaa +120km/h mutkateillä ja kovempaakin. Tosi tasasta menoa suorilla sekä mutkissa ja hyvä pito. Voi tietty renkaistakin johtua, mulla oli Continentalin SMattackit alla.
Makuasia sano musti kun muniaan nuoli, mutta omasta mielestä tommosella piikillä huudattaminen jotain 100km/h+ vauhteja on niin perseestä. Itelläkin oli kunno renkaat yms, mutta ei oo mun juttu. Eriasia jollain isommalla pyörällä paahtaa jotain mutkateitä.
itellä ei ainakaa hirveetä huudattamista oo 13-42 väleillä ku piikin ottaa kunnolla siinä 100-105 nii melko matalil kierroksil voipi rennosti mutkii ajella:3
13-50 väleil 125km/h aika tapis. Ehkä saa muutana km lisää ku jaksaa vinguttaa mut kyl tekee jo pahaa kuunnella sitä moottoria. 14-50 väleil on joskus 132 ajettu. Mut ei nyt kukaan noita laita matkaväleiks, tsiisus
Mikä ihme on kotarissa vikana,kun pätkii korkeilla kierroksilla ja matalilla jos antaa äkillisesti kaasua eikä tasaisesti? Aiemmin on toiminut normaalisti eikä minkäänasteista pätkintää ole ollut havaittavissa. Unohdin vielä mainita,että joskus kun jättää tyhjäkäynnille se sammuu itsetään. Saa liikaa bensaa/liian alhainen tyhjäkäynti? Kaikki tämä tapahtuu pelkästään lämpimällä koneella. Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Lähtökohtasesti kotarin pitäs toimia ohjekirjan kertomilla säädöillä melko hyvin. Kannattaa myös tulppaa joskus vaihdella, ne ei oo ikuisia ja varsinkaan jos on joutunu mummoileen tai ollu rikkaalla niin alkaa oireileen (pätkimään) helpommin. Ja kannattaa se kaasari joskus säätöjä vaihdellessa ottaa ihan kokonaan irti ja putsata kun on aikaa.
pitäs liikkeeseen viiä kotari ku tuli pannutettua, nii viihtiikö viiä TT-putkenkaan(LOMMOLLA) , jos kumminki pistää ilmaputsari kuri. Kellää tietoo tarkistaako ne sitä tt putkee.
onko sillä perjaatteessa väliä mikä putki on jos kumminki se ilman putsarin kuri on ja tehot ei mee hirveesti 4,4kw yli, jos pitäis viel 140 suuttime??