Silloin lämppärit toimii vain kun on virrat päällä, jolloin ei akku pääse tyhjenemään.
Ghostly.K kirjoitti:Ehkäpä mahdollinen vika ei olekkaan männässä? Jos vaan taitoa ja haluja on, niin siitävaan. Kyllä niitä syitä on muitakin. Allekirjoittaneella oli kivi jumittanut flektin osittain ja siitäsyystä kävi miten kävi.
Alexir kirjoitti:Ghostly.K kirjoitti:Ehkäpä mahdollinen vika ei olekkaan männässä? Jos vaan taitoa ja haluja on, niin siitävaan. Kyllä niitä syitä on muitakin. Allekirjoittaneella oli kivi jumittanut flektin osittain ja siitäsyystä kävi miten kävi.
mutta flektihän pyörii vain kun kone käy erittäin kuumana hoxhox lämpövalo?
Wrää ainakin saa jauhaa menemään aikapaljon että flekti pyörisi...
Ghostly.K kirjoitti:Alexir kirjoitti:Ghostly.K kirjoitti:Ehkäpä mahdollinen vika ei olekkaan männässä? Jos vaan taitoa ja haluja on, niin siitävaan. Kyllä niitä syitä on muitakin. Allekirjoittaneella oli kivi jumittanut flektin osittain ja siitäsyystä kävi miten kävi.
mutta flektihän pyörii vain kun kone käy erittäin kuumana hoxhox lämpövalo?
Wrää ainakin saa jauhaa menemään aikapaljon että flekti pyörisi...
Sehän tässä olikin, että lämpövalo ei palanut. Flektissä oli vaan pieni kivensiru, joka HIDASTI sen pyörimistä. Varmaan osittain se n. 2 000km reissu luetaan "jauhaa aikapaljon" kategoriaan? Joskin tämä tapahtui n. 200-300km ton reissun jälkeen, mutta kuitenkin... Mäntä oli ihan kiitettävän sininen, joten lämpimänä oli käynyt.
misla kirjoitti:Eli meinaat,että vika ei voi olla alakerran tiivisteissä? osaaskohan jalkapyörä,tai murska-arska sanoo tähän jotain??
Alexir kirjoitti:misla kirjoitti:Eli meinaat,että vika ei voi olla alakerran tiivisteissä? osaaskohan jalkapyörä,tai murska-arska sanoo tähän jotain??
Ei voi, ja voisinpaha väittää tietäväni aikalailla samanverran näistä kuin legendaarinen jalkapyörä. (muutaman pistäny päreiks ja kasannu ;P)