Siinä iskarissa on jousen yläpuolella 2 semmosta levyä kierteillä, ja mitä alempana levyt on, sitä kireemmällä esijännitys on. Toisella siis kiristetään/löystetään ja toisella lukitaan se toinen levy kohilleen.
ihan 125 nelarin änkkä on ja on powercore 4, omasta mielestä aika mukavat äänet. ei niin isot kun luulis noin pienellä änkällä. Ja ei tuo ainakaa tehoja pudottanut, ainakin tuntuu että menis paremmin, mut johtuu varmaan äänistä
Pysäytetty [8], Sakot [1] Kortti pois [0] Kilvet pois [ 0 ] Kaatumiset [1]
konzu kirjoitti:mistä tietää että jousen säätö on löysällä ja mistä että se on tiukalla
Jousen säätö on silloin aika kohdallaan kun kuskin kanssa takapää painuu noin 1/3 joustomatkasta. Jos joustoa on 300mm niin takapään painuma (race sag) kuskin kanssa pitää olla siinä 90-100mm luokkaa. Jos on paivava kuski ja jousen säädön jälkeen ilman kuskia takapäässä jousessa ei ole ulosjoustoa (free sag) ollenkaan niin jousi pitäisi vaihtaa jäykempään.
Onko kenelläkään kokemuksia G.P.R putkista hussessa ? Ajattelin tilata pelkän äänenvaimentimen joten käykö tämmöinen suoraan vakioalkukäyrään: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51rL1T7fNPL._SL1500_.jpg Italiasta löytyy hintaan 272,29€ sis postit . Toki jos jollain on myydä kokoputkisto tai änkkä niin voin ostaa! Edit: Onko näissä sama johtokuri kuin betassa tai riejussa ? tietopankissa oli vaan joku ohje kierrostenrajottimen poistosta mutta sitä tuskin kannata poistaa
niin mitkä kaikki pitää tukkia jos sen egrn ottaa pois käytöstä? se alkukäyrän pieneen putkeen menevä letku ja se putki.. ja mikä muu vielä? laittakaa kuvia tai jotain
sellasta mietin että kun joku puhu joskus että husqvarna wr 125 enskavanteet ei sopisi tähän? niin sopiiko sitten wre 125 vanteet koska olisi sellaset tiedossa. lisäksi vielä meneekö wre 125 iskari suoraan kiinni smr ja onko mitään hyötyä esim korkeampi ja jne....
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Wr vanteet menee laakerien vaihdolla ja jarrulevyt taitaa olla erikokoset, ja wre pitäis mennä ihan suoraan. Takaiskarista sen verran että onhan tossa kaasusäiliö joten pitäis sen hieman parempi ainakin olla kun vakion.
Kansipahvi tais kärähtää kun öölit harmaat ja nesteet hukkuu.. noo eipähän oo keritty käymään kun kerran kylällä (8km) joten vissiin selviää ihan pahvin vaihdolla vai mitä muuta on voinut mennä?