misla kirjoitti:Alexir kirjoitti:misla kirjoitti:Eli meinaat,että vika ei voi olla alakerran tiivisteissä? osaaskohan jalkapyörä,tai murska-arska sanoo tähän jotain??
Ei voi, ja voisinpaha väittää tietäväni aikalailla samanverran näistä kuin legendaarinen jalkapyörä. (muutaman pistäny päreiks ja kasannu ;P)
OK,no,eli tilaan ny sitte ton vesipumpun korjaussarja,varmuuden vuoksi,vaikka stefa ei kyllä ollu rikki,mutta jos en sitä tilaa,se hajoo kumminki seuraavan 1000 km jälkeen
Ja sitte kannenpultit,yläpään tiivistesarja,oisko muuta? onko tietoa,sopiiko tua Athenan tiivistesarja TopPerformanceen?? ku kattoon,että Jalkapyörä ainaki kehuu niitä paremmiksi tiivisteiksi.
Ja sitte,ONKO MITÄÄN KEINOA EHKÄISTÄ TÄTÄ ONGELMAA??
onko ainut vaihtoehto vaan ajella täysin nätisti,ilman yhtään prääsäämistä?
onko se toi viripytty,mikä sen tekee? saako vakio pytyllä kengittää,edes yhtään?
Mun milestä aika susi syntyessään tää wr toisaalta,täähän on vm 09,että jos täs on tällääsiä "lastentauteja"`? onko myöhemmät vm parempia?
Mitä kaikkee se vesipumpun korjaussarja sisältää?
ja sopii kaikki 180cc tiivisteet ristiin ja rastiin.
ON keinoja, suorista tiivistepinnat /oikaise kansi.
Muistathan aina kiristää kaiken oikeaan momenttiin?
Kyl mä ainakin oon vakiopytyllä sikaillu aika reippaasti ilman ongelmia ja ei oo lastentauteja, sama konehan näissä on kuin hm,fantic jne vuosien läpi. (09-13 wr sama kone esim)
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti