KTM EXC 125

-MpN
Pyörä:
Ktm 350 exc-f
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
25.3.2010 19:57
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut -MpN » 17.10.2014 19:14

^^jaani^^ kirjoitti:Niin ja pyörään laitettu sx:än kiertokanki/kampura nii mitä ero sillä o normaaliin?


Rehellisesti sanottuna krossin kampiakseli pilas koko pyörän moottori ominaisuudet enskaamisen suhteen.
Moottorista häviää se viiminenki alavääntö mitä näis on. Tekee suht tuskasen ajaa ku joutuu sitä pyörää herättelee entistäki useammin hitais paikois.
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut riksu26 » 17.10.2014 19:50

Murska Arska kirjoitti:Öljyn kaataminen vaihteiston läpi on öljyn tuhlaamista, sen puhdistava vaikutus on todella mitätön. Ethän sä kaada limupulloakaan lavuaariin tyhjäksi jos et jaksa sitä kerralla juoda? :D


Tulee vanhat öljyt paljon helpommin ja nopeammin ulos. Tuo vertauskuva ei nyt oikein tähän sovi :D
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut JL- » 17.10.2014 19:55

Lisäks öljyjä ois tarkotus vaihdella niin usein että ei siellä mitään paskaa pitäisi lootaan jäädä kun vanhat öljyt valuttaa pihalle. Ei se muutaman desin läpi kaataminen mitään putsaa kun ei se edes pääse joka paikkaan.

E: Hyvä ois valutella öljyt lämpimästä koneesta pois niin tulis paremmin kaikki ulos kun öljy on notkeampaa. Mutta ei nämä pyörät niin justiinsa ole, kunhan vaihtaa.
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut riksu26 » 17.10.2014 20:08

Kukin tavallaan :D
aatrox
Liittynyt:
16.6.2013 13:46
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut aatrox » 17.10.2014 20:35

Sanokaas ammattilaiset et, miten menee vakuutuskorjaus KTM exc 125:lle.

1. Tuli kaaduttua yleisellä tiellä, putki lyttyy yms. Tottakai oli kilvissä, mutta TT.

2. Vakuutusyhtiö sano et vie korjaamolle, ja ne lähettää sieltä laskut vakuutusyhtiölle. Ehkä tarkastajakin tulee käymään siellä.

3. Pitääkö se silloin olla A1 putkella varustettu, vai riittääkö, että vain ilmanputsarin kuri on paikoillaan, millon kumminkin oisi reilusti alle 11kw?

4. Tarkistaako ne noita kuristuspaloja, kellään tietoa? Pariin merkkiliikkeeseen soittanu ja he sanoivat, että harvoin ne lähtee testaamaan. Mutta kattooko ne A1 putkesta sen koodin? Kellään tietoa aiheesta!

Kiitos jo etukäteen! :)
Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 17.10.2014 22:16

Parikin kaveria ajanut kotarit paskaksi ja vienyt liikkeeseen korjattavaksi, kertaakaan ei olla tultu mussuttamaan mitään vaikka tt:nä ollut. En usko että ne niitä alkaa syynäämään, mutta ei noista ikinä tiedä varmaksi.
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
masuuuu
Pyörä:
KTM 125 exc 2011 factory edition
Paikkakunta:
Kontiolahti
Liittynyt:
19.7.2013 0:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut masuuuu » 17.10.2014 22:38

kaverilla oli FMF kokoputkisto niin sai vakuutusyhtiöltä uuden kokoputkiston joten tuskinpa haittaa jos tt putki on, ei sitä kuitenkaa koskaa tiiä
myrtsinbeta
Liittynyt:
2.6.2014 0:20
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut myrtsinbeta » 18.10.2014 21:15

ootte nii asiallisii ni haluisin viel kysäst et ens kesän haetaa uus kotka kaupast jollai smtovanteil rekkari pistettyn 8.5k ja mite sen sais laitettuu ettei tulis hirmusakkoi ku faijja ei niist pidä ja haluis ettei tulis paljoo vastatkaa nopee pls JA KIITOS ETUKÄTEEN
ja haluisin et se kulkee jonkuverra mut et niik kiihty saatanan nopiaa
masuuuu
Pyörä:
KTM 125 exc 2011 factory edition
Paikkakunta:
Kontiolahti
Liittynyt:
19.7.2013 0:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut masuuuu » 18.10.2014 22:45

Älä osta kotarii ellet laita täystehoseks, lyhyesti sanottuna näin.
myrtsinbeta
Liittynyt:
2.6.2014 0:20
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut myrtsinbeta » 19.10.2014 14:12

No paljos ois sakot jos kyttä pysäyttää ei hirvee kovaäänine mut huiput sii 140 ja tt ? mutta ajaa asiallisesti ja vilkut kilvet ja nää o kunnod
juhm97
Pyörä:
Husaberg FE450 '09
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
13.9.2012 20:35
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut juhm97 » 19.10.2014 14:22

Yleensä jos on pyörä muuten kunnossa niin ei tule mitään sakkoa, riippuu aika paljon poliisista. Jos poliisi epäilee, että on TT niin voi viedä penkitettäväksi ja jos siellä todetaan TT:ksi niin kilvet ainakin lähtee, en tiedä tuleeko muita seurauksia.

Usein ne ei edes pysäytä jos on vilkut yms. kunnossa ja ajelee liikennesääntöjen mukaan. Mua ei kertaakaan kotarilla poliisit pysäyttäny vaikka usein tuli vastaan siinä 7000km aikana mitä ajoin kotarilla.
masuuuu
Pyörä:
KTM 125 exc 2011 factory edition
Paikkakunta:
Kontiolahti
Liittynyt:
19.7.2013 0:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut masuuuu » 19.10.2014 14:33

huipuilla ei oo mitään väliä, kunhan pidät pyörän ulospäin laillisena niin riittää (vilkut, valot, kilven paikka, peilit jne). Itteenikään ei oo pysäyttäny muuten ku sillo ku ajoin 50 alueella 104 :'D
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut riksu26 » 19.10.2014 14:48

Ei mitenkään pahalla, mutta voisitko kirjoittaa selvemmin, koska tuollaista tekstiä on ärsyttävä lukea? :)

Mitäs siitä tulisi? Kortitta ajo siitä tulee. Enkä sitten tiedä mitä tykkää jos pärrästä irtoaa penkissä 30hp ja papereissa lukee vaikkapa 6kw.. Kilvet ainakin lähtee ja ehkäpä sakotkin tulee.

Pidät laillisen näköisenä pyörän niin tuskin sua pysäytetään sen takia. Ei muakaan ole pysäytetty vaikka tuosta on villat palanut jo kesällä ja sen on näköinenkin ettei varmasti ole vakio :D

Tosi huono tuuri käy jos kiinni jää.
myrtsinbeta
Liittynyt:
2.6.2014 0:20
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut myrtsinbeta » 19.10.2014 15:00

Juu sori puhelimella ku raapustelen , mutta kiitti teille paljon! tällästä avuliasta porukkaa sais olla enempi päivänkatkot teille :)!
Wetmuffin
Pyörä:
KTM EXC 125 2011 Six days
Liittynyt:
14.12.2013 23:30
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Wetmuffin » 19.10.2014 20:12

Aattelin laittaa ton "vipuryypyn" nii jos jollain ois kuva mitenkä se asennetaan siihen tappiryypyn tilalle ja onko mitenkä vaikea vaihtaa? :)