Jokiose kirjoitti:Mikähä tuli mittariin, kun yhtäkkiä lopetti nopeuden näytön, mutta trippimittari ja kierrosmittari toimii?
kuten sanottu jo, akun piuhat irti ja takaisin. Itselle on tasan kaksi kertaa sama homma käyny, ei kovin usein siis
Olisin kiitollinen jos joku kuski voisi vähän hjelppiä
. Eli kallistakaa omaa pyöräänne ja kattokaa siihen vaihteistoöljyjen tarkistussilmään. Paljonko teiän tarvii kallistaa jotta pinta tulee näkyviin? Itsellä pinta piilossa kun pyörä pystyssä ja kun jonkin verta kallistaa niin pinta tulee näkyviin (se 8dl öljyä käytössä).
Tällä hetkellä harkinnan alla voisiko alakerrasta jotain ihme reittiä päästä öljyä ulos
, olisiko mahdollista, ei kuulosta uskittavalle mutta pakko tutkia
. Ainakin palotilaan pääsy on mahdotonta ja mistä muualta sitä vois roiskua ulos kun vaan sylinteri oli irti rempassa. Lohkoihin en koskenu. Mutta onko koneessa jotain stefaa tms joka voisi päästää sitä johokin..?
Kiertämisongelma edelleen työn alla