Ghostly.K kirjoitti:Eli joo... Näiden nyt sit "pitäisi" olla aikalailla nk. ikiliikkujia? Koska Yamahan laihallakäyntiongelma on suljettu pois. En varmaan paljon valehtele, jos 30tkm nakkaan. Ei ne Athenan tiivisteet nyt NIIN paljon erilaisia ole, ettäkö niitä muka pitäis alkaa erikseen tilaan. Sitäpaitsi, Malossilla ongelma oli FM1:ssä se, että RUISKU poltti sen tiivisteen rikki. FM2:ssa se on korjattu. Olikohan r125 foorumilta, mistä luin.
Jos kuitenkin syystä tai toisesta haluat sen tiivisteen laittaa, niin ole hyvä vaan. Osat käy ristiin. Edelleenkään en näe syytä, miksi pitäis se FM laittaa. Ne tehot on edelleenkin siellä alakierroksilla ja ylhäällä (10500 -->) aletaan puhumaan jo sellaisista vauhdeista, että kortti lähti heti. Tästäpä voi vetää johtopäätökseni, että turhaa laittaa se FM. Kyllä, PC:llä saat sen tarkemmin säädettyä.
Jos nokan meinaat laittaa uusiksi, niin käytä samalla kansi koneistuksella. Ei maksa varmaan hirveästi suhteutettuna, kuinka paljon se tekee moottorille.
JP: Paljonko sulla on/oli tk kierrokset?
ediiiii kirjoitti:Oon ajatellu ostaa omaan weeraan ampsilta 200cc kitti, koson ruiskun ja kireammän nokan ja tietenki pc millä säätää kone kuntoon. Niin aloin miettimään et pistäiskö mitään muuta hankkia/vaihtaa ettei kone leikkaiskiinni?
Alexir kirjoitti:Mulla oli tossa projektipyörässä n.2k
http://www.youtube.com/watch?v=bBIusT0BwDg
Tosta voit vaikka ihmetellä miten kiers ja kävi tyhjäkäyntiä. Säädöt oli tossa vaiheessa vielä hakusessa ja jälkeenpäin parani kaikinpuolin
ediiiii kirjoitti:Oon ajatellu ostaa omaan weeraan ampsilta 200cc kitti, koson ruiskun ja kireammän nokan ja tietenki pc millä säätää kone kuntoon. Niin aloin miettimään et pistäiskö mitään muuta hankkia/vaihtaa ettei kone leikkaiskiinni?
Murska Arska kirjoitti:ediiiii kirjoitti:Oon ajatellu ostaa omaan weeraan ampsilta 200cc kitti, koson ruiskun ja kireammän nokan ja tietenki pc millä säätää kone kuntoon. Niin aloin miettimään et pistäiskö mitään muuta hankkia/vaihtaa ettei kone leikkaiskiinni?
Ja sitten käytät laadukkaita öljyjä ja niiden vaihto noin 1000km välein että öljyssä riittää ominaisuudet voitelemaan konetta. Aina kun moottorista revitään enemmän tehoja ja kierroksia, alkaa öljyn käyttöikä laskea. Riittävän tiheä öljynvaihtoväli on halpa henkivakuutus moottorille, varsinkin kun moottorissa on näinkin pieni öljytilavuus.
ISR kirjoitti:Mistä tähän vehkeesee löytää siedettävissä hinnoissa olevia kytkinkahvoja?
Kaikki mitä kyselly/löytäny ni tyylii 40€. Käykö esim. minkään muun pyörän kytkinkahva? Tai jos jollain sattuis olee myynnis pk-seudulla.