Murska Arska kirjoitti:Onko noilla AMPS, Malossi ja Athena bigbore sarjoilla muuta eroa kuin hinta? Kaikissa pinnoitettu sylinteri ja takomäntä?
LeKe96 kirjoitti:Eikai ole pojan kevariin sittenkin tulossa viritystä?
Alexir kirjoitti:Eikö pojan petaksessa riitäkkään potku ?
Murska Arska kirjoitti:LeKe96 kirjoitti:Eikai ole pojan kevariin sittenkin tulossa viritystä?Alexir kirjoitti:Eikö pojan petaksessa riitäkkään potku ?
^^Äläkääs kuulkaas järkät lähtekö tolle linjalle, ja nyt se hymy perseeseen
Pojun kanssa on tästä puhuttu mutta mitään päätöksiä ei ole tehty suuntaan tai toiseen. Ei se lisävääntö pahasta ole, varsinkin rossiradalla ja enskailussa. Kattellaan talven aikana mitä tehdään vai tehdäänkö mitään, ja jos tehdään niin mihin pyörään.
Fakta on kuitenkin se että jos haluaa ajaa yli 11kw pyörällä niin se tehdään aina laittomasti, oli siinä isompaa pyttyä tai pelkästään kuristusten poisto. Ja tämä on se asia mikä ei meitä kumpaakaan innosta erinäisistä syistä.
aatteleppa ite kirjoitti:Viritteliskö weeraa kaatumatapit ? Oisko ehdotuksii miten sen tekis xD
Noxq kirjoitti:Voisko joku jelpata kun menin tuossa venttiilien säätöjen aikana repimään syyläristä letkun irti, ja sieltä tuli suht roimasti nestettä pois. Niin miten tuo lisäys onnistuu? Neuvoja, kun en itse ennen ole jäähdytys nesteitten kanssa lontrannut.
Entäjos vaihtaa kaikki kerrallaan eikä vain lisää , miten saa kaikki vanhat aineet pois?