Husqvarna jälleenmyyjiltä ja maahantuojalta Mp-Racingilta. Kannattaa kuitenkin ainakin eturatas tilata jostain, mp-racingilla nimittäin 40e Myös Yamaha WR eturattaat käy. Takarattaan hinta n. 40e ainakin Mp-Racingilla.
Mikäs hussee mahtaa vaivat ku booaa heti kierroksii antaes kytkin pohjas? Kulkee suht normaalisti heti kunha saa kierrokset ylös. Mahtaisko tulpa vaihto auttaa? Olin nostelees keulaa, jonka jälkee ongelma tuli.
Joskus jollain olivat huollossa unohtaneet laittaa jäähdytysnestettä, ja pyörän ylikuumetessa mittariin tuli fail. Korjaantui nesteiden laitolla. Kannattaa kattoa että on jäähytysnestettä siis. Jos jäähdytin nestettä on tarpeeksi ja jäähdytys toimii, niin itse ainaki alkaisin tutkia sähköjä, että onko kosketushäiriöitä tai oikosulkuja missään tai mitään muuta joka voisi aiheuttaa vikakoodin tulon
Näin aluksi itse putsaisin kaasarin ja tarkistaisin säädöt ja toimiiko kiihdytyspumppu, ryyppy jne. Samalla tarkistaisin onko imuvuotoa missään tai muuta häikkää. Vaikuttaa siltä että tukehtuu kun painaa kaasua itse en keksi muuta näin alkuun
Osaisko joku tosiaan sanoo mitä suuttimia ollu isomman putyn kanssa? Mahdollisesti tulossa omaan pyörään pyttyä ja isovenakantta, niin pitäis osaa arvioida suuttimia.
MeRiejusta
Pyörä:
ex. Rieju mrt & Marathon 183cc nyk. honda cbr 600 f pc 19 -89
Itsellä tyhjäkäynti 183cc on 50 suutin pääsuuttimesta ei tieto mutta veikkaus että 150-165? Itsellä 155 tällä hetkellä kiinni, mutta booaa kytkinpommia antaessa, mutta en tiedä johtuuko tulpasta vai pienestä suuttimesta
Naikhouuu, ootko koittanu säätää seosruuvia, onko suuttimia vaihdettu isompiin ja minkäkokosiin? Kannattaa varmaan myös putsata ilmanputsari ja kattoo voisko imuvuotoja olla. Ainiin, ja siirrä vasemmanpuolen peili kiinni tuppiin ,näät paljon paremmin
Noniin, nyt on suuttimet vaihdettu & kaasari putsattu. Seuraava ongelma on, että husse ei lähe edes käyntiin.. Olisko nyt ideoita? Pahoittelen tyhmiä kysymyksiä, mutta missä toi kiihdytyspumppu on & miten voin tarkistaa onko imuvuotoa?