tai mitosta katteet pois ja pyöreä etuvalo. vähän yksinkertaisempaa, kentiessake^ kirjoitti:Onko kenellään käynyt mielessä heittää plantettiin miton tankkia ja takakatetta? Olis aikas helmen näköinen...
tai mitosta katteet pois ja pyöreä etuvalo. vähän yksinkertaisempaa, kentiessake^ kirjoitti:Onko kenellään käynyt mielessä heittää plantettiin miton tankkia ja takakatetta? Olis aikas helmen näköinen...
Kymppi_ kirjoitti:Jos mito lähti kesällä 6t niin raptor lahtee ~5400 Tai onhan mito kalliimpi et on enemmän varaa tinkiä mut kuitenkin Annan vaihos ton itsarin ja maksan välii 4800€.
niin ylivuotisen voi saada tohon hintaan varmasti.Miksu_12 kirjoitti:oon kuullu kyllä nyt vähän juttua että viimeset mallit mp-racingilta eli cagivan maahantuojalta lähtis jolloain viidellä tuhannella ja parilla sadalla.. et sieltä vaan kyselee ja ihan kuulo puhetta että ei varmaa..
Kato sivu 9 ja sieltä pisin viesti (mun kirjottama). Siinä jotain perus juttua raptorista. Aika samanlainen varmasti kun toi sun mopo, paitsi että tehot on vähän erilaisetHipa kirjoitti:Saisko jotain vertailuja muihin pyöriin et kuinka hyvä tällä on ajaa? ko itte ajelen paljon ja pitkiä matkoja ja oon vähä kaavaillu tämmöst...
Et esim onko melkein yhtä hyvä ajaa kun jollain varaderolla? jos joku vaan tietää...
AJMK kirjoitti:Kato sivu 9 ja sieltä pisin viesti (mun kirjottama). Siinä jotain perus juttua raptorista. Aika samanlainen varmasti kun toi sun mopo, paitsi että tehot on vähän erilaisetHipa kirjoitti:Saisko jotain vertailuja muihin pyöriin et kuinka hyvä tällä on ajaa? ko itte ajelen paljon ja pitkiä matkoja ja oon vähä kaavaillu tämmöst...
Et esim onko melkein yhtä hyvä ajaa kun jollain varaderolla? jos joku vaan tietää...
Hipa kirjoitti:AJMK kirjoitti:Kato sivu 9 ja sieltä pisin viesti (mun kirjottama). Siinä jotain perus juttua raptorista. Aika samanlainen varmasti kun toi sun mopo, paitsi että tehot on vähän erilaisetHipa kirjoitti:Saisko jotain vertailuja muihin pyöriin et kuinka hyvä tällä on ajaa? ko itte ajelen paljon ja pitkiä matkoja ja oon vähä kaavaillu tämmöst...
Juu. Kiitos tiedosta
mun pyörällä ei ikävä kyllä oo niin kovin hyvä ajaa siks ko penkki on ihan sairaan kova.. ja ajoasento on vähän outo ni välil tuppaa olkapäät puutumaa :/ tai sit on vaa huonot olkapäät