Prätkä jätkä kirjoitti:E: Ja ihan mielekiinnosta niin, toimiskos muuten vakiokannella tuo 140 setti (tiedän kyllä et tehohyöty jää huonommaksi), kun kaveri ei uskalla kantta vaihtaa ku erinäkönen ku vakio?
Koitan tosin selittää sille et samase on uusi laittaa ku tuskin poliisi tommosta pientä eroa tajuaa.
Ulkoisesti täysin samannäköisiä, kuten myös sylinteri. Taitaa olla sama ongelma ku esim. mopomankin UM-vakiokannen laittais 72cc:n kanssa, ottaa kiinni. Veikkaan että mäntä kolkkais palotilan reunoihin. Ja tehoa jää todella paljon hukkaan, jossei sitä kantta vaihda niin jättää sit 125cc:n.
Ootsie Prätkäjätkä muuten Monkeytissä jollain nimimerkillä, ku tiedät esim. mun pyörästä noin paljon?Tuohon tankoasiaan,
tommoiset tilaat.
Tossa kuvaa ex-mopomankista 50mm raisereilla ja samalla tangolla mikä on nykyäänkin kemmussa, näkee että vähän nostaa korkeammalle. Kumminkin ite oon vaan 180cm ja tuo tanko toimii hyvin vakiokiinnikkeilläkin mulle, niin sen takia tohon linkkasin sulle 75mm raiserit kerta oot muakin sen verran pitempi.
No joo, tuli tänään avattua tuo yläkerta ja todettua että taitaa nuo vaihteistohommat prakata ton sylkkähomman takia, oli aika naftisti paikallaan eikä lähteny pois ilman lohkojen löysyttämistä. Meni kannentiivistekin ihan vituiksi, niin tilaukseen nyt tiivistesarja, napataan lisää pois helmasta ja kasataan kun saadaan tiivisteet kotiin asti. Sit kun kone pyörii taas niin tiukemmat öljyt ja lauhari.