Honda CRM

Jyke
Pyörä:
Honda crm125, derbi 70cc xtreme, 125cc pitprosamu
Paikkakunta:
hämeenlinna
Liittynyt:
27.8.2006 18:34

ViestiKirjoittanut Jyke » 22.3.2011 22:13

Marmori kirjoitti:Ah, kylläpäs oli kiva ajaa cermi kaverin tallista ulkoilmaan ja vähän päästellä :) Hyvin pyörii ja pelittää, säätöä vain vailla olisi enään. ;) Ei kellään muuten kokemuksia isompien imukaulojen asentamisesta? Oletteko mitä imukauloja hommanneet ja mistä?
Vakio imukaulaan saa 34mm mikunin kiinni ainaki et tuskin kannattaa isompaa kaasaria hommatakkaa :)
Marmori
Liittynyt:
13.8.2010 15:00

ViestiKirjoittanut Marmori » 23.3.2011 11:10

Jyke kirjoitti:
Marmori kirjoitti:Ah, kylläpäs oli kiva ajaa cermi kaverin tallista ulkoilmaan ja vähän päästellä :) Hyvin pyörii ja pelittää, säätöä vain vailla olisi enään. ;) Ei kellään muuten kokemuksia isompien imukaulojen asentamisesta? Oletteko mitä imukauloja hommanneet ja mistä?
Vakio imukaulaan saa 34mm mikunin kiinni ainaki et tuskin kannattaa isompaa kaasaria hommatakkaa :)

No itselläni on 180cc pannu ja 35mm dellorto nyt kiinni... laitettuna vanhaan imukaulaan kiinni. :P Mutta kyllä varmaan vähän tuo pienempi imukaula jonkun verran kuristaa, että ei saa kaasarista kaikkia irti. Jouduin kuumailmapuhaltimen kanssa imukaulaa venyttelemään että meni kaasari kiinni imukaulaan. Mutta hyvin pysyy kiinni :D
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 26.3.2011 0:12

Joo nyt on Cermistä saatu savut pitkän odotuksen jälkeen. Kytkin toimi ainakin summasäätämisellä hyvin, mutta pakoputki vuotaa. Kuuluuko olla 2 pakoputkentiivistettä?? Putkessa näytti olevan tiivisteen näköinen juttu, mutta vuotaa nii perkeleesti.. yks tiiviste on tos irrallaan mutta en ollu varma enkä pistäny sitä... Luulin et olis noista nsr rojuista... Ryyppy päällä toimi ainakin pikaisesti ihan hyvin mutta korkee tyhjäkäynti eikä tyhjisruuvi vaikuttanu vaikka kuinka ruuvas. ja kun ryypyn otti pois toimi hetken paremmin ja sitten alko booamaan, ja ryypyllä kun lähti kiihdyttää kovemmin niin booas. Johtuisko putken kovasta vuodosta?? Ennen toimi hyvin noilla kamoilla, nyt on uus mäntä ja koneremppa tehty, vaikuttaako??
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.
_v_ille
Liittynyt:
14.10.2010 13:53
jes

ViestiKirjoittanut _v_ille » 26.3.2011 0:16

nyt on koko kone uusittu cermistä , uuet takavalovilkku yhistelmät , katetta yms smotoo :P kuvia laitella ku kerkee
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33

ViestiKirjoittanut nieminja » 26.3.2011 9:05

Mr_Simppa. kirjoitti:Joo nyt on Cermistä saatu savut pitkän odotuksen jälkeen. Kytkin toimi ainakin summasäätämisellä hyvin, mutta pakoputki vuotaa. Kuuluuko olla 2 pakoputkentiivistettä?? Putkessa näytti olevan tiivisteen näköinen juttu, mutta vuotaa nii perkeleesti.. yks tiiviste on tos irrallaan mutta en ollu varma enkä pistäny sitä... Luulin et olis noista nsr rojuista... Ryyppy päällä toimi ainakin pikaisesti ihan hyvin mutta korkee tyhjäkäynti eikä tyhjisruuvi vaikuttanu vaikka kuinka ruuvas. ja kun ryypyn otti pois toimi hetken paremmin ja sitten alko booamaan, ja ryypyllä kun lähti kiihdyttää kovemmin niin booas. Johtuisko putken kovasta vuodosta?? Ennen toimi hyvin noilla kamoilla, nyt on uus mäntä ja koneremppa tehty, vaikuttaako??

1 kokoonpainuva kuparitiiviste tulee.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
Terppaa^
Pyörä:
Husqvarna WR 250, Honda CRM 125, Keeway Matrix 50
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
7.12.2009 23:23

ViestiKirjoittanut Terppaa^ » 28.3.2011 16:12

Nonii, just ku sain cermin nippuun ni yllätys yllätys, kampiakselin stefa menny kytkimen puolelta. :D 0.7l mtx hävis koneesta ja kevyt käry tuli putkesta, nyt vaan purkaan kytkinkoppaa ja sielt kaikki veks ja uutta stefaa kehää.
jmkk
Pyörä:
honda nsr -03
Paikkakunta:
savo
Liittynyt:
5.1.2009 19:45

ViestiKirjoittanut jmkk » 28.3.2011 16:50

mistä ootte hankkinu niitä vaihteiston laakereita? ku tuntuu tuo 42 mm ulkokoolin koko olevan aika harvassa :s ku ei oikein himottas 31 e yhestä laakerista...
takanasi
Liittynyt:
14.6.2010 20:23

ViestiKirjoittanut takanasi » 28.3.2011 22:08

Onko joku saanu Boyesen läpät toimiin CRM?
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33

ViestiKirjoittanut nieminja » 28.3.2011 22:21

Osta hiilikuitu läpät stormilta. Tais vähä äkäsemmi reagoida kaasuun niiden kaa.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
takanasi
Liittynyt:
14.6.2010 20:23

ViestiKirjoittanut takanasi » 28.3.2011 22:39

nieminja kirjoitti:Osta hiilikuitu läpät stormilta. Tais vähä äkäsemmi reagoida kaasuun niiden kaa.

En mene yhtään mitään osteleen tällä raha tilanteella. Ja en vieläkään saannu kysymykseen vastausta.
130 suutin on varmaan liian pieni TT?
Sturbi
Paikkakunta:
Harjavalta
Liittynyt:
9.12.2009 22:47

ViestiKirjoittanut Sturbi » 29.3.2011 22:06

Nyt olis pian cermu projekti valmis, mutta yks ongelma ois..

Honda booaa kun painaa tyhjäkäynniltä vähänki kaasuu kun kone on lämmin, Korkeimmilla kierroksilla toimii normaalisti. Ryypyllä toimii paremmin, ei booaa lainkaan, mutta korkeimmilla kierroksilla röpöttää luonnollisesti. Säädöt on:pääsuutin 142,ryyppysuutin 70 , tehosuutin 50 ja tyhjäkäyntisuutin 45.
Pitäskö tota tyhjäkäyntisuutinta muuttaa kun eikse vaikuta pienellä kaasulla? Imuvuotoja ei pitäs olla.

Pyörä on A1 tehoissa muuten mutta imukaulan kuristusta ei ole.(jos näissä sellanen on ollu, näsärissä ainaki on.
nikke124
Pyörä:
Honda CRM & Derbi 50 & Kawasaki Klx 125
Paikkakunta:
Uusimaa
Liittynyt:
17.3.2010 18:05

ViestiKirjoittanut nikke124 » 3.4.2011 19:49

Sturbi kirjoitti:Nyt olis pian cermu projekti valmis, mutta yks ongelma ois..

Honda booaa kun painaa tyhjäkäynniltä vähänki kaasuu kun kone on lämmin, Korkeimmilla kierroksilla toimii normaalisti. Ryypyllä toimii paremmin, ei booaa lainkaan, mutta korkeimmilla kierroksilla röpöttää luonnollisesti. Säädöt on:pääsuutin 142,ryyppysuutin 70 , tehosuutin 50 ja tyhjäkäyntisuutin 45.
Pitäskö tota tyhjäkäyntisuutinta muuttaa kun eikse vaikuta pienellä kaasulla? Imuvuotoja ei pitäs olla.

Pyörä on A1 tehoissa muuten mutta imukaulan kuristusta ei ole.(jos näissä sellanen on ollu, näsärissä ainaki on.



Itellä 170 pääsuutin, muita en muista. Mullakin booaa kun kääntää kaasua vähän, mutta vain vaihde päällä. Neula vaikuttaa tähän? Ensimmäinen sylinteri täys p***a, nyt toinen kiinni ja näyttäs toimivan paremmin
http://www.motot.net/talli/osat/id21815/ Crm/Nsr moottoripalikkaa
motohunter
Pyörä:
Honda cbr 125r -08
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
17.7.2009 17:31
TÄ?

ViestiKirjoittanut motohunter » 4.4.2011 15:16

Mites Hondan takaiskari, alkaa olemaan löysä niin auttaako siihen muu kuin uusi alle, onko mahd säätää jotenkin?
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33

ViestiKirjoittanut nieminja » 4.4.2011 16:11

Esijännityksen säätö on ja ei kannata korjauttaa.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
peeekes
Pyörä:
Honda crm 180
Paikkakunta:
Bosnia
Liittynyt:
24.7.2009 23:02

ViestiKirjoittanut peeekes » 4.4.2011 21:52

nieminja kirjoitti:Esijännityksen säätö on ja ei kannata korjauttaa.


Miksei kannata korjauttaa?