Tässäkun tätä palstaa selailin, en oikein tiedä, että olisiko tämä pyörä minulle oikea valinta ensi kesälle. Olen nyt tämän kesän pörräillyt Riejullani joka on vakio - joten mikä tahansa yli 50km/h kulkeva vehje tuntuu ainakin hetken allani mahdottomalle tykille
Olen noin 175.cm pitkä pojuli, mietiskelin siis, että onkohan kyseinen pyörä liian suuri minulle?
Sitten haluaisin tietää muutamia perusseikkoja, mitä täällä on jo useaan kertaan ilmeisesti kyseltykkin esim:
-Mikä on sellainen matkavauhti, jonka varre pitää, oli sitten hirmuinen vastatuuli, tai kymmenen kilometrin jyrkkä nousu alpeilla - eli hyytyykö se pahasti?
-Millaisia vikoja teillä on/tiedätte että joillakin on ollut tämän kyseisen vehkeen kanssa?
-Millainen varaosien löytyvyys?
-Huoltojen/korjausen hinta merkkiliikkeissä?
-Se kuuluisa bensan kulutus(lienee 3.5l-4.5l kieppeillä sataselle)?
-Pärjääkö tällä siellä kuuluisassa 100-120 motarivauhdeissa??!
-Miten vehje jaksaa vetää KAKSI päällä matka-ajoa jnejne..?Itselleni ei ole tärkeää se, että pyörä vetäsee sen 0-100 alle 10 s. vaan se, että sillä voi ajaa useampia satoja kilometrejä, ilman sitä että selkä on räjähdyspisteessä, ja se kulkee sata varmasti aina, joten ajattelin että varre olisi kenties sopiva pyörä minulle?
Vastailettehan perinpohjaisesti kysymyksiin, ja kerrottehan mielipiteitänne.
Kiitos paljon etukäteen!