nadiz kirjoitti:Iha uteliasuudesta kysyn. että kuinka paljon ootte joutunu purkaamaan pyörää että ootte päässy suuttimen vaihtamaan, 2t-mallista siis kyse?
Pitäs vaihtaa itelle vähän pienempi suutin ja viimekerralla joiduin purkaamaan pyörää omasta mielestä luvattoman paljon. vireinä arrowin kokoputkisto, pakoaukon säädin, ilmanputsarissa on vielä kuri ja suuttimeks oon laittanu 250 niin, että minkäslaista suutinta suosittelette? Ite oon aatellu 230 tai 240?
nadiz kirjoitti:Iha uteliasuudesta kysyn. että kuinka paljon ootte joutunu purkaamaan pyörää että ootte päässy suuttimen vaihtamaan, 2t-mallista siis kyse?
Pitäs vaihtaa itelle vähän pienempi suutin ja viimekerralla joiduin purkaamaan pyörää omasta mielestä luvattoman paljon. vireinä arrowin kokoputkisto, pakoaukon säädin, ilmanputsarissa on vielä kuri ja suuttimeks oon laittanu 250 niin, että minkäslaista suutinta suosittelette? Ite oon aatellu 230 tai 240?
miksu94 kirjoitti:nadiz kirjoitti:Iha uteliasuudesta kysyn. että kuinka paljon ootte joutunu purkaamaan pyörää että ootte päässy suuttimen vaihtamaan, 2t-mallista siis kyse?
Pitäs vaihtaa itelle vähän pienempi suutin ja viimekerralla joiduin purkaamaan pyörää omasta mielestä luvattoman paljon. vireinä arrowin kokoputkisto, pakoaukon säädin, ilmanputsarissa on vielä kuri ja suuttimeks oon laittanu 250 niin, että minkäslaista suutinta suosittelette? Ite oon aatellu 230 tai 240?
Tankin ja rungon välinen musta muovikate vasemmalta puolelta pois, nii sitten saa ihan tarpeeks työtilaa kaasarin irti repimiselle, max. tunti menee tollai ku purkaa, vaihtaa suuttimen ja kasaa... Suutin kuulostaa pirun pieneltä ku itellä oli pelkän sulakkeen kaa 240, mutta yksilöitähän nää pyörät on, kannattaa kokeilla tota 240 jos tuntuu toi 250 niin hävyttömän isolta.