Joo sitähän se oli, ku luultiin et tää on exc kotarin katupyörävastine eli 9 tonnin kevari intia tuotannon takia monta tonnia halvemmalla ja 4-tahti kisakoneella
tai näin minä ajattelen noitten ihmisten tekstejä.
Ja laatu mielestäni ihan riittävää ja vastaavaa ku jossain hondassa tai yamahassa, ei oo vikoja ilmenny muuten ku osalla jotai uuden pyörän pikkulapsuksia, itelläkin hajos etujarrun jarruvalo anturi alle 3tkm ajolla.
Bensaa syö sen 3-4l litraa kaasusta ja vaihteesta riippuen, itel yleensä 3 pintaan ku rauhassa kaupunkilla kruisaa isol vaihteel ja maantielläkin noin 3.5 menee itellä, kun vitosella ajaa kierrokset korkeella ku tälläkään ei oikeen voi kutosta käyttää ennenku on vedättäny vitosen loppuun, ja muiden nelarien tavoin se on enempikin ylivaihde kulutuksen tiputusta varten.
Huollotki kohtuu hintasia ja huoltoväli sen 5tkm.
Ja mitä yleisesti pyörään tulee ni mielestäni ajettavuus on kohallaan: kone jaksaa vetää hyvin pienissä vauhdeissa isommallakin vaihteella, kytkin ja vaihteisto toimii sisäänajon jälkeen tarkasti ja helposti omaksuttavasti, ajoasento on hyvä melko laajalla alueelle lyhyistä pitkiin, kunhan tottuu ensin siihen (alkuun vaikuttaa ahtaalta), jarruissa on tarpeeks tehoo ja kanttausvaroja löytyy myös ja jousitus on sopivan jämäkkä.
Kaiken kaikkiaan erittäin hyvä pyörä et jos itseä miellyttää ja kaikki natsaa kohalleen ajoasennon, hinnan yms. suhteen, niin ei tää oo sen huonompi vaihtoehto ku yamaha tai hondakaan.
Ja mainitsemisen arvoista mielestäni et samallailla se hondakin on tehty edullisten tuotantokustannuksien maassa thaimaassa, ja ei oo mitään vikaa ollu ainakaan sen takia et ei oo japanissa tehty, eli loppukevennyksenä sanottakoon et laadunvalvonta se on tärkeintä, ja kun se on kohallaan niin ei sillä valmistusmaalla ole paljoakaan väliä.
Oho, tulipa pitkä viesti no yritinpä ainakin vastata mahollisimman laajasti.