Jebex kirjoitti:Meniskö rotax maxin pytty suoraa rotax 122:een?
Ei se ihan suoraan mene ainakaan. Ja ei mitään järkeä laittaa ajoitukset on niin hirvittävät RS:ään ettei mitään mahdollisuuksia että jaksaisi isot vaihteet vetää loppuun asti.
Jebex kirjoitti:Meniskö rotax maxin pytty suoraa rotax 122:een?
Dumppi95 kirjoitti:En kyllä tuota emulsiosuutinta katellu että oliko vai ei :o Ja kierrokset laskee kyllä ryypyllä ja sammuu vehje myös.
Tuolla tötteröllä ei ollut persdynolla mitään vaikutusta noihin säätöihin, ihan sama ongelma,oli kiinni tai ei. Mutta pitää tosiaan katella tuota kaasaria vielä tässä piakkoin, ei nuo kierrokset tosiaankaan paljoa jää leijumaan vaan laskevat kyllä mutta 3000rpm jälkeen.tippuvat samantien tyhjäkäynnille.
tonyyqi kirjoitti:Dumppi95 kirjoitti:En kyllä tuota emulsiosuutinta katellu että oliko vai ei :o Ja kierrokset laskee kyllä ryypyllä ja sammuu vehje myös.
Tuolla tötteröllä ei ollut persdynolla mitään vaikutusta noihin säätöihin, ihan sama ongelma,oli kiinni tai ei. Mutta pitää tosiaan katella tuota kaasaria vielä tässä piakkoin, ei nuo kierrokset tosiaankaan paljoa jää leijumaan vaan laskevat kyllä mutta 3000rpm jälkeen.tippuvat samantien tyhjäkäynnille.
Johtuu ehdottomasti tuosta emulsiosuuttimesta. Eipä auta mitään se tk suutin, kun se emulsio rajoittaa. Nyppäse emulsiosuutin vaikka ensihätään irti ja kokeile auttoiko asiaan.
Alitalia kirjoitti:Mikä tossa apikassa voi ny olla kun meni sillo se jäähäriletku nii nyt kun uus ja nesteet laitettu ja ilmattu mut kun yrittää työntää käynii nii se vaa suhauttaa aina nesteet ulos tehny jo 3 kertaa alkaa menee jo usko toho romuu...
Alitalia kirjoitti:Hyvin se toimi nii kauan kun letku meni.. voisko olla kannetiiviste menny ?