Morjensta! mikähän mahtais kotarissa olla vikana kun ei ota kunnon piikkiä (ei tunnu oikein mitään,tehtaan TT putki kiinni)
Huiput jää siihen satkun molemminpuolin, ankaralla kelaamisella. Itse epäilen tuota PA säädintä, voisiko olla siitä kiinni? Ei ole kokemusta näistä kotareista...
Viimeinen puolivuotta meni Mäxän kanssa kun se paska ikinä toiminut.. eniveis, Jo tässävaiheessa kaikkein älykkäimmillä herää kysymys "oletko katsonut googlesta?" ja kyllä, vaikka mitä olen PA säätimestä ym etsinyt mutta mistään ei tunnu löytyvän tarkkaa ohjetta miten tuota härveliä ajetaan
Oletan että sen saa auki rempomalla putken pois edestä ja avaamalla sen "kannen" siitä mihin putkula tulee? Jos menen sen siitä avaamaan niin levähtääkö paljonkin kamaa syliin? Mites sitten säätö? Eikös niiden viivojen pidä mennä niiden kaikkien rattaiden "keskeltä" (paska selitys) että on säädetty oikein?
Ammattiapua tarvitaan, lauantaina miitti ja muntuurilla tuo on tallissa vielä ensikeväänäkin jos menen sitä availemaan ennenkuin kysyn teiltä vähän enemmän tietäviltä...
-A kiittää ja kuittaa.
Edit; Olen myös lukenut edellisten sivujen juttuja PA säätimestä muttei ole tullut asialle selkoa
1. Sakot [x] 2. Sakot [ ] Kortin menetys [ ]