Toisaalta mietityttää juuri sekin että ECU vaan ohjaa virran raven liittimille kun kierroksia tarpeeksi ja tyhjäkäynnillä sen 5-6s välein. Eihän ajossa olemisen pitäisi siihen asiaan vaikuttaa, ei luulisi että ECU siitä välittää. Kun toimii tyhjäkäynnillä ja vapaalla kierrättäessä 7800 yli. Toimii myös vaihde silmässä ja kytkin pohjassa kierrättäessä yli 7800 jolloin laippa nousee jolloin luulisi edelleenkin että ajossa toimisi kun kerta vaihde silmässä jos ECU siitä edes mitään tietää onko vaihde pesässä vai ei...
Voisiko sitten olla että jostain kumman syystä solenoidi ei saakaan tarpeeksi virtaa ajaessa..? Mihin virta katoaisi tai miksei sitä tulisi
Pitää vielä loppuviikosta kun ehtii niin vaikka lyhentää sitä vanhaa jousta ja kattoa auttaisko
E: tuli mieleen että laippaan oli ilmestynyt erikoisia hankaumia ja viiltoja siihen laipan yläreunaan stopparin viereen. Voisko se ajossa jotenki täristä ja pantata itsensä jumiin? Tää oli jo aiemminki mieles jolloin viilasin varovasti niitä yläreunoja pyöreämmiks ja sen jälkeen ei oo niitä hankaumia ollu mutta ei sen kummemmin auttanu