Kertokaas mielipiteitä tällaisesta tekniikka päivityksestä:
-Viilattu EXC 125 sylinteri ||
[193° pakoaukko, 133° huuhteluaukot ja 132° boostport. Huuhtelukanavat täytän osittain kemiallisella metallilla ja viilaan uuteen muotoon] + pakoaukonsäätimen muokkaus ja säätö
-Wössnerin 1-renkainen takomäntä (?)
-VHM kansi ||
sorvatulla palotilalla [13,8:1 laskennallinen puristussuhde, 35% squishband ja 0,70mm squish-välys]-Muokatut lohkot
-VForce 3 läppäventtiili [ø39mm imuaukolla]
-KTM SX 125 imukaula
-Keihin PWK 38mm
-Kevennetty magneetto
-Ignitechin CDI boksi tai SX 125 CDI boksi
-Barnettin kytkinsarja
-Modattu ilmansuodatinkotelo + TwinAirin ilmansuodatin
Lopputuloksena pitäisi olla noin 33-34hp takarenkaalta (realistisesti).
Alavääntöjä en kaipaa, joten kaikki teho siirtyy keski-yläkiekoille.
Vakiona
(= TT) KTM EXC 125:sta lähtee n. 29-30hp takarenkaalta.
Toivottavasti en aiheuta tällä kommentilla paskamyrskyä. Saa ehdottaa jotain muutoksia, jos mielestäsi sillä on positiivinen vaikutus moottorin toimintaan / tehoihin.