Tulppa näyttää maitokahvia tällä hetkellä ni ei tekis mieli koskea säätöihin..
Ja en ole ihan varma onko "vika" ollut koko ajan. Ei se enempää kulkenut sillonkaan kun TT:ksi laitoin. Mutta silloin laitoin väljyyden piikkiin kun ex omistaja oli antanu pyörälle tosi paljon runtua vakiona ni pidin sitä iha loppuun ajettuna..
Vasta kun männän vaihdoin (samalla tuli vhm, muuten tekniikka pysyi samana) aloin kiinnittää huomiota asiaan. Kiihtyvyys,puristukset, väännöt ja teho kaikki parani verrattuna ennen männänvaihtoa. Huiput pysyi samana. Jolloin tää "vika" saattoi ollakin jo aiemmin mutta en kiinnittänyt huomiota. Paha sanoa
Btw. Löysin rave1 laipparungon / kotelon mikö onkaan uutena mototista
kiitokset tipsu98 ja sen ostin ja kokeilin kun epäilin että jumittaisi toho vanhaan kun vähä kulunut oli...Noh kotelo tuli ja kokeilin niin ei mitään vaikutusta ollut. Sama paska jatkuu edelleen, ei ajossa pelitä. Nyt alkaa epäilyttää että laippa on jotenkin viallinen vaikka uutena tuli
. En ala kyllä uutta ostamaan. Voi olla että mulla raven aukkokin sylkässä jotenki erikoisesti kulunut.. Jos tuo isä suostuu (pakko kysyä
) niin rave1 lentää pihalle ja tulee rave2 tilalle
Veikkaan että muilla tuo rave pelittää että vika on mun pyörässä/ laipan vaihdolla selviää
Eli myynnissä Rave 1 koko systeemi sitä tarvitsevalle! Löytyy 2 toimivaa solenoidia, 2 laippakoteloa( toinen uusi, ajettu ~200m ja vaihdoin vanhan kiinnni), uusi titaanilaippa ja vaiheri (vähän ajettuja) sekä useita tiivisteitä ja jousia
. Ei muuta kuin -->YV jos sinä tai jos joku kaverisi tarvitsee
Musta tuntuu ettei kukaan osta multa ravea täällä ku oon sitä niin paljon haukkunu
E: lisäykses tuli kun sain oman viestini laitettua
, mutta joo pitää tota sytytystä pohtia ja kysellä