Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 17:03

Onko se sitten varmasti ihan käypänen peli verrattuna Malossiin? Mielellään ottaisin kokemuksiakin vastaan, jos joltain löytyy.

Hinta vaikuttaa hyvältä, mutta tarviiko noiden hilppeiden lisäksi ostaa vielä jotakin ja millainen prosessi se vaihto sitten on?
UltimateX
Pyörä:
Husqvarna SMR -2012
Liittynyt:
25.8.2012 21:30
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut UltimateX » 18.5.2014 18:07

Onhan se ihan hyvä pyttysarja hintaansa nähden. Itellä otti paketin mukana tulleella alatiivisteellä mäntä kiinni sylinterin kanteen. Tilauksesta kahdenviikon päästä oli paketti saapunut. Kiihtyy nyt ihan hyvin nelariksi, nostaa keulaa kaasusta ykkösellä :D . Eikä ole paha homma vaihtaa, tässä hyvä video mistä näkee mimmoinen homma se pytyn vaihto on.

Ja sitten, kenelläkään ideoita, mistä voisi johtua kun noin 100km/h vauhdeissa kone yhtäkkiä "nykäisee" vauhti tippuu hieman ja sen jälkeen pystyy ajamaan normaalisti. Muuten toimii ihan hyvin kunhan ei aja yli satasta. Voiko siellä ottaa venttiili kiinni mäntään? Kierroksia on siinä vaiheessa noin 9000rpm.
Myydään: Minarelli WR125 koneellisiin stage-2 nokka-akseli
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 18.5.2014 18:12

Minä olen tuolta automotivepartsshopista tilannut, toimitus kesti n. 5 viikkoa ja paketti tuli suoraan kotiovelle. Tullia ei tullut ollenkaan koska sanoin heille että merkitsevät paketin lahjaksi. :lol:

Tosi hyvä paikka on, tilauksessa ei ollut mitään ongelmia ja osat olivat laadukkaita.

Monta tonnia oon ajanut sieltä ostetulla pyttysarjalla, ei syö öljyä yhtään vaikka monet kilometrit oon keulinu jne. Vakio 125 söi senkin edestä.
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 18:23

Suuret kiitokset molemmille! :) Eiköhän se sitten sieltä tule hommattua.

Hyvä video kyllä, mutta täytyy sanoa että koskaan moottoria purkaneena voi olla haastava homma. Pitää joku kaveri sitten houkutella, mikäli tulee ostettua.
UltimateX
Pyörä:
Husqvarna SMR -2012
Liittynyt:
25.8.2012 21:30
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut UltimateX » 18.5.2014 18:26

Itelläkään ollut kokemusta koneen purkamisesta, mutta kyllähän sen sitten kolmen purku kerran jälkeen sain toimimaan :D . Olisi pitänyt osata heti ekalla kerralla tarkastaa männän ja sylinterin kannen välys.
Myydään: Minarelli WR125 koneellisiin stage-2 nokka-akseli
SähköSiika
Liittynyt:
29.1.2014 22:33
Re: Vs: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut SähköSiika » 18.5.2014 18:44

Neuvottele ampsin kanssa facebookissa! Vastaavat hyvällä englannilla kysymyksiin. Sanot että haluat pytyn toimivan vakiokannella.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 18:56

Ei näköjään pysty enää muuta kuin sähköpostilla. Mitä voittaisin tuossa vakiokansijutussa?
SähköSiika
Liittynyt:
29.1.2014 22:33
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut SähköSiika » 18.5.2014 18:57

Kyllä mä niille pari viikkoa sitten juttelin siellä. Ja ihan sitä kun juuri joku sanoi että otti venttiilit mäntään.
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 18.5.2014 19:13

Bomb3ri kirjoitti:Minä olen tuolta automotivepartsshopista tilannut, toimitus kesti n. 5 viikkoa ja paketti tuli suoraan kotiovelle. Tullia ei tullut ollenkaan koska sanoin heille että merkitsevät paketin lahjaksi.


Sillä ei ole mitään merkitystä onko merkinnyt lähetyksen lahjaksi tai 5$ arvoiseksi, se on enemmän tuurista kiinni meneekö paketti Tullin kautta vai ei. Mä olen tilannut kymmeniä, ellen satoja paketteja ulkomailta ja Tulliin jäämisessä ei ole mitään logiikkaa.
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 18.5.2014 19:24

Useita paketteja olen itsekin tilannut euroopan ulkopuolelta, yksikään lahjaksi merkitty paketti ei ole jäänyt kiinni tulliin. "Normaalit" tullirajan ylittäneet paketit taas ovat jääneet kiinni yksi toisensa jälkeen.

Tietopankin tekijöille täydennykseksi että 520 välityksillä 12-46 ovat vakiovälien kanssa identtiset. Vakiovälityksillä oli 90kmh / 7000rpm ja 520 12-46 oli 90kmh / 6950-7000rpm. Näin ainakin omalla pyörällä ;)
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 19:59

Mutta eikös tulli ole nykyään aika paljon tarkempi noiden lahjojen kanssa?

E: Sanoivatkin että voivat merkitä halvemmaksi, mikä on varmempaa.
SähköSiika
Liittynyt:
29.1.2014 22:33
Re: Vs: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut SähköSiika » 18.5.2014 22:23

Se on ihan sama mitä ne siihen merkkaa. Kun jää tulliin, sun pitää lähettää tulliin kuitti maksusta.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 18.5.2014 22:26

Vähän kyllä epäilen vielä sitä asennusta... Ei viitsisi tehdä toimivasta pyörästä jotain pommia.
SähköSiika
Liittynyt:
29.1.2014 22:33
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut SähköSiika » 19.5.2014 0:53

Lataat yzfr 125 service manuaalin, ja katsot sieltä pulttien kiristys tiukkuudet, niin kaikki menee hyvin. Muistaisko joku venttiilien välykset? Yzärin manuaalissa ne on, mutta haluaisin varmistaa että on samat.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 19.5.2014 9:48

Mites sitten joku jäähdytysnesteiden ilmaus kokemattomalle?

Paljonko sillä koneella normaalisti ajaa sen jälkeen, kun operaatio on tehty? Kaveri jolla on 180cc sanoi, että ensin menee kampiakseli ja sen laakeri yms.