KTM EXC 125

masuuuu
Pyörä:
KTM 125 exc 2011 factory edition
Paikkakunta:
Kontiolahti
Liittynyt:
19.7.2013 0:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut masuuuu » 28.1.2015 18:08

tuskinpa, en näe ainakaan järjen häiventäkään tuollaisessa että piikkinen kotkotin pilattaisiin nelarikoneella... :D
Roggu
Pyörä:
KTM 125 EXC '06
Paikkakunta:
Kouvola, Finland
Liittynyt:
6.5.2014 15:11
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Roggu » 28.1.2015 18:21

Siis tätä mä hainkin et miltä mahtaa näyttää :'D
Viimeksi muokannut AceFin päivämäärä 28.1.2015 18:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata.
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Maekine » 28.1.2015 18:24

Ei vidhu mikä kysymys :D

Eiköhän se tärkein syy hommata exc 125 tai mikä tahansa vastaavanlainen kilpapeli valkokilpisenä ole se teho ja moottori. Miksi kukaan haluaisi laittaa siihen mitään WR:n lussua moottoria? Käyttää aikaa ja rahaa sellaiseen järjettömään touhuiluun..?
¤SuZuKi¤
.Juho
Pyörä:
Suzuki TS250R '97
Liittynyt:
1.3.2013 12:50
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut .Juho » 28.1.2015 18:33

Eihän tossa nyt mitään järkeä ole..
27-29hp > 10-11hp, :lol: + se on yhtä laiton, kuin sillä EXC:n omalla myllyllä TT:nä..

Jos nyt ihan pakko pilata piikkinen KTM nelari koneella, hommaa edes 450cc EXC/SX kone siihen. :roll:
niskanemikko
Liittynyt:
12.11.2014 21:16
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut niskanemikko » 29.1.2015 22:12

Moro! Kannattaisko ostaa kotari, jos koulumatkaa ois n. 8km suuntaansa, että tuleeko liian kalliiksi 16v pitää iteksee kunnossa? Koitan hillitä itseni siinä ajelussa, ettei bensa laskut nouse liian korkeiksi :D mutta saa nähä miten tuo tempasee mukaansa. Ja kannattaako mielummin ostaa sellainen 350h-> rempattu vehe vai vähän ajettu ei-rempattu vehe?
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 29.1.2015 22:40

En näe kyllä tuossa logiikassa mitään järkeä, osta mielummin nelari jos tarvitsee muuten hillitä sitä ajelua. Sillä pääset kouluun ja voit viellä vapaa-ajallakin ajella, eikä huollot tai hankintahintakaan niin korkea ole. Toki jos egon pönkitysvehkeeksi tulossa niin eri asia..
niskanemikko
Liittynyt:
12.11.2014 21:16
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut niskanemikko » 29.1.2015 22:50

Joo anteeksi epäselvyydestä, tarkoitin tuolla "hillitsemisellä" että kumia en aijo polttaa, enkä tän tyylistä raiskausta, mutta kiihdytyksiä ja keulimista joo. Nelaria en oikeen haluasi ostaa kun niin hyvät mahdollisuudet enskaat ja jäälläkin pystyn ajamaan.
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut JL- » 30.1.2015 0:32

Se on hankala sanoa toisen puolesta että onko joku kallista vai ei. Eipä tuo koulumatka ainakaan kovin pitkä ole, mutta kai sitä kevarilla tulee ajeltua muutenkin kuin vain pakolliset matkat. Kaikki kulutusosat kuluu yhtä lailla, oli sitten nelari tai kakstahti, eipä tossa paljon muuta kummempaa ole kuin että vie bensaa enemmän ja konetta joutuu vähän tiiviimmin remppailemaan.
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Murska » 30.1.2015 8:10

Käyttökuluista sen verran että 4T vs EXC, on jälkimmäisessä käytännössä 2-3x suuremmat käyttökulut kun huomioidaan huolto/korjaus ja polttoaine kulut.

Mutta jos sulla on mahdollisuus enskailuun ja jäälle niin unohda 4T kevari, niissä loppuu tehot ja alusta hyvin nopeasti. EXC on paljon fiksumpi jos on aikomus ajaa muutakin kuin katuajoa. Oikeilla säädöillä ja järkevällä ajolla kadulla EXC:llä pitäisi päästä noin 6l/100km kulutukseen joka on vielä siedettävä kulutus. 4T kuluttaa 3-6l/100km riippuen ajotavasta.

Onhan siinä EXC:ssä enemmän huoltoja ja moottorin osien vaihtoa kuin nelarissa mutta on siinä sitten huima ero kun pääsee ajamaan maastossa ja jäällä.
Arsi43
Liittynyt:
10.9.2014 16:53
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Arsi43 » 30.1.2015 11:32

mulla on kokemsta kotareista ja ne on iha vitun laiskoja ja paskoja jäin sillä kaverin vakio dt lle :)
vhille
Pyörä:
Ktm 125 exc -12, EX Husqvarna 125sms/wre -06, EX Yamaha DT -09
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
31.3.2012 13:31
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut vhille » 30.1.2015 11:38

Aistin kateutta :lol:
Viimeksi muokannut jonicc päivämäärä 30.1.2015 14:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei lainata edellistä viestiä.
Pysäytetty [5] Sakot [2] Kilvet viety [0] Kortti viety [1] Keulittu ympäri [1]
Arsi43
Liittynyt:
10.9.2014 16:53
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Arsi43 » 30.1.2015 11:41

Herää ny vitun kotari homo

Onnea banneista, 4 viestiä oot kirjottanut ja kaikki samallaista turhaa :lol:
jonicc
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Murska » 30.1.2015 12:49

Arsi43 kirjoitti:mulla on kokemsta kotareista ja ne on iha vitun laiskoja ja paskoja jäin sillä kaverin vakio dt lle :)


Päivän huumoripläjäys :lol:

EXC on laiska ja paska jos se ei ole kunnossa, silloin se voi jäädä jopa 11kw katunelarille. Ei se ole pyörän vika jos pyörän omistaja ei pidä sitä kunnossa.
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 30.1.2015 14:14

niskanemikko kirjoitti:...

No tietenkin tuossa tapauksessa kotaria vaan alle. Ajattelin ensin että ajaisit sillä vaan kouluun ja takaisin etkä muuten ollenkaan koska haluat hillitä ajelua :lol:

niskanemikko kirjoitti:kannattaako mielummin ostaa sellainen 350h-> rempattu vehe vai vähän ajettu ei-rempattu vehe?

Mielummin mahd vähän ajettu, paljon ajetussa vaarana mm. se että alustaa ei ole esim. huollettu ollenkaan, vaikka konetta olisikin remppailtu. Vähemmän ajetussa taasen alusta oletetusti paremmassa kunnossa, ja senkin huolto sujuu vaivattomammin kun huoltoja ei ole lykätty/ lykätty ainakaan niin paljoa kuin enemmän ajetussa.
masuuuu
Pyörä:
KTM 125 exc 2011 factory edition
Paikkakunta:
Kontiolahti
Liittynyt:
19.7.2013 0:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut masuuuu » 30.1.2015 15:00

nytten kun alustasta on tässä puhetta niin varmaan kannattas itte huoltaa 2011 kotarin iskarit ku tunteja on jo 310h mittarissa? Tuntumassa ei ole mitään vikaa mutta näitten puheitten perusteella ois jo aika ainakin öljyt vaihtaa...