Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

SähköSiika
Liittynyt:
29.1.2014 22:33
Re: Vs: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut SähköSiika » 23.5.2014 0:45

MeRiejusta kirjoitti:Jaa-a yksi epäily oli kyllä että voisiko olla liian isot noi suuttimet, mutta ei tullut kokeiltua alle 150 suuttimella. Tumma/musta on tulppa. Pitänee huomenna koittaa noilla pienemmillä suuttimilla. Aloitteeksi vaikka 147,5 ja 48 kerran riejussa tuntuu tarvivan pari pykälää isomman suuttimen mitä näissä muissa kaasarivehkeissä?
Edit: Kävinkin nyt vaihtaan. No perkele olihan se sitte liian iso se suutin eikä johtunut booaaminen liian pienestä suuttimesta vaan liian isosta :D Noh huomenna 20e hakeen isommat suuttimet :roll:
Sulla ei vissiin oo kireempää nokkaa siinä?
Mulla on vireinä pelkkä vapari putsari ja änkkä, ja suuttimena 135. Menee ryyppy päällä vähän kovempaa, eli 140 varmaan passeli. Jännää jos isomman pytyn kanssa tarvii vain alle 10 kokoa isomman suuttimen.
MeRiejusta
Pyörä:
ex. Rieju mrt & Marathon 183cc nyk. honda cbr 600 f pc 19 -89
Paikkakunta:
Kannus
Liittynyt:
9.10.2012 22:03
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut MeRiejusta » 23.5.2014 11:27

Joo onhan se vähän outoa.. Ei tuolla 147,5kaan toimi vielä täydellisesti, pitää tänää koittaa 145 ja mahdollisesti 142. Mulla oli tosiaan -30 pakkasella 142 pääsuutin 125 pytyllä että hieman outoo, että noin pientä suutinta pitäis pistää pytylle.
Sakkoja sakkoja
Naikhouu
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM
Liittynyt:
27.9.2012 18:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Naikhouu » 23.5.2014 15:06

Onkos kellään pidempiä välejä ku 12z & 47z 520-ketjuilla?
http://www.youtube.com/user/XxNSk8xX/videos <- Motovlogeja sekä muuta videota Derzillä!
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 24.5.2014 12:18

Kuinka moni on ottanut sen rajoittimen piuhan irti? Kaveri oli tänään kokeillut ja nyt kuulemma kiertää joka vaihteella 10700 ja huiput nous 10km/h.
SähköSiika
Liittynyt:
29.1.2014 22:33
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut SähköSiika » 24.5.2014 13:30

No eikö sen kuulu muutenkin kiertää ton verran?
Noxq
Pyörä:
Husqvarna SMR 125
Liittynyt:
18.6.2012 21:57
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Noxq » 24.5.2014 14:38

Mulla ainakin rajotin ottaa vasta 11200 kohalla
https://www.youtube.com/channel/UCyoGQU ... u8SiyJx4Cw
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 24.5.2014 16:02

Hmm... Onkohan se vakio 122 suutin liian pieni Akrapovicille?
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 24.5.2014 16:12

On melko luultavasti. Itellä vakioänkällä jossa ei oo db killeriä 130 ps ja 40tk. Toimii hyvin. Rajotin itellä ottaa ajossa 10500 ja vapaalla vissiin 11200.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 24.5.2014 17:34

Kannattaisko lähteä kokeilemaan jotain 132? Onko siitä muuten jotain hyötyä, jos alkukäyrästä tukkisi sen hukkaputken kaltasen jutun? Sitä kans oon ihmetelly, kun Akra ei pauku edes moottorijarrulla. Voiskohan olla noilla jotain osaa siihen?
MeRiejusta
Pyörä:
ex. Rieju mrt & Marathon 183cc nyk. honda cbr 600 f pc 19 -89
Paikkakunta:
Kannus
Liittynyt:
9.10.2012 22:03
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut MeRiejusta » 25.5.2014 17:40

Jos suuttimet oikean kokoiset niin ei kuulukkaan paukkua putkessa. Jos käy laihalla niin paukkuu mitä ei tietenkään suositella. Paukutettua saat tosin kun annat hieman kaasua moottorijarruttaessa.
Sakkoja sakkoja
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 25.5.2014 18:24

Enkös tuossa juuri maininnut, että ihmettelen kun ei pauku edes moottorijarrulla.

Mites tuo alkukäyrän tsydeemi, vaikuttaako mihinkään? Millä kannattaisi täyttää? Pakoputken paikkausaine nyt tuli mieleen, mutta jos jotain muuta.

E: Kurkkasin taskulampulla Akrapovicin sisälle ja sieltä löytyi kuin löytyikin reikälevy n. puolesta välistä! Kannattaisikohan yrittää porailla sitä?

E2: Vai olisiko kätevintä porata niitit siististi pois ja sitä kautta irroittaa? Onkohan se levy miten kiinnitetty... Sitten vaan uudet niitit paikoilleen?
RM-96
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -13, EX Derbi DRD pro sm -11
Liittynyt:
30.6.2012 23:12
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut RM-96 » 25.5.2014 21:10

R1KS4 kirjoitti:Kuinka moni on ottanut sen rajoittimen piuhan irti? Kaveri oli tänään kokeillut ja nyt kuulemma kiertää joka vaihteella 10700 ja huiput nous 10km/h.

Kerroppa nyt tarkemmin onko kyseessä B5 johto josta puhuin varmaan 10 sivua takaperin ? poistuiko rajotin vai nousiko ylemmäs ? :nörtti:
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 25.5.2014 21:53

Betassa ei kierrokset ainakaan nousseet, B5 johto vaikuttaa sytysennakkoon ja sitä kautta moottorin luonteeseen. Eiköhän sama päde kaikkiin Minarelin kaasarikoneisiin.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 25.5.2014 21:54

RM-96 kirjoitti:
R1KS4 kirjoitti:Kuinka moni on ottanut sen rajoittimen piuhan irti? Kaveri oli tänään kokeillut ja nyt kuulemma kiertää joka vaihteella 10700 ja huiput nous 10km/h.

Kerroppa nyt tarkemmin onko kyseessä B5 johto josta puhuin varmaan 10 sivua takaperin ? poistuiko rajotin vai nousiko ylemmäs ? :nörtti:

Siitä http://www.motot.net/wiki/Husqvarna_SMR ... ten_poisto

Tuli kiireellä kirjoitettua nuo edelliset viestit.. Tiivistetysti kysymys kuuluu siis näin: Saan varmaan otettua kätevästi ne Akran kurit pois, kun poraan siististi niitit auki ja sitten jollain irroitan itse kurin ja pistän uudet niitit?
RM-96
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -13, EX Derbi DRD pro sm -11
Liittynyt:
30.6.2012 23:12
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut RM-96 » 25.5.2014 22:32

eli B5 johto on nytkin kyseessä, mutta poistuiko rajoitin kokonaan vai nousiko ylemmäs ? :roll: HM CRM f125X mallissa rajoitin nousee ylemmäs ainakin ja niin taitaa riejussakin mennä ?