Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

RM-96
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -13, EX Derbi DRD pro sm -11
Liittynyt:
30.6.2012 23:12
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut RM-96 » 30.5.2014 16:25

Onko muilla ollut samaa ongelmaa kuin minulla, että bensatankin korkki vuotaa bensaa jos tankki on täynnä, vaikka korkki on tiukasti kiinni ja korkissa on tiiviste :|
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 30.5.2014 16:35

Onko korkin tiiviste kunnossa ja hyvin paikoillaan? Ei pitäisi vuotaa jos on nuo asiat kunnossa. Toki voi huohotuksen kautta vähän myös bensaa tulla jos on liian täynnä tankki.
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Blacklake » 30.5.2014 16:45

Sama vika. 15€ tiiviste löytyy, mutta huohotusamistuubasta tuleekin sitten loput ylinmääräiset pihalle
Jänskä
Liittynyt:
16.4.2014 23:33
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Jänskä » 30.5.2014 17:26

https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... ts_id/2848
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... ts_id/7202
Käykö nuo vakiokaasariin? Minkä kokoisista suuttimista kannattaisi aloittaa 180cc pytyn, avarretun ilmansuodattimen ja änkän kanssa?
RM-96
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -13, EX Derbi DRD pro sm -11
Liittynyt:
30.6.2012 23:12
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut RM-96 » 30.5.2014 17:29

Itsellä on huohotinletku tankinkorkissa kirkas ja päässä semmoinen "tuning" venttiili/korkki ja ei siinäkään bensaa näy, tankinkorkin tiivisteen irrotin, puhdistin ja laitoin takaisin, pitää tsekata vuotaako vielä, kunhan tankille menen :lol: Onko kukaan muu jo katkaissut itseltään tuota sini/punaista johtoa CDI boxista kuin R1KS4:n kaveri ? Mikä on johdon todellinen vaikutus ?
Gooby
Pyörä:
Husqvarna SMS4 -10
Liittynyt:
8.9.2012 9:26
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Gooby » 31.5.2014 13:54

Mites isoille kilsoille näissä Minarellin koneissa kestää alakerta olettaen että pyörä on säädöissä ja huollettu oikein? (öljyt ja mahd. mäntä vaihdettu ajallaan sekä venttiilit pidetty oikeilla välyksillä)
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 31.5.2014 14:00

Enpä ite oo kuullut että keneltäkään olisi alakerta mennyt. Varmaan helposti +50tkm.
R1KS4
Pyörä:
(EX) Husqvarna SMS 4 125 Hermunen, (EX) Derbi DRD Pro R, (EX) Samurai 110cc
Liittynyt:
8.4.2011 22:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut R1KS4 » 1.6.2014 22:28

Huomenna olisi tarkotus mennä ostamaan isompi suutin (vakion tilalle) Akrapovicin kaveriksi. Mikäköhän olisi hyvä koko, 132.5? Tämä malli lienee oikea? http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... rea-kanta/
Naikhouu
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM
Liittynyt:
27.9.2012 18:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Naikhouu » 2.6.2014 12:43

Ittellä on vapaasti virtaavan änkän kanssa 130 & tk 40. Toimii hyvin.
http://www.youtube.com/user/XxNSk8xX/videos <- Motovlogeja sekä muuta videota Derzillä!
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 2.6.2014 20:35

Murska Arska kirjoitti:Jos pytty maksaa 189$ ja lähetyskulut vaikka 30$ ja jos maksaa PayPalilla niin siihen 5% päälle eli noin 230$. Euroiksi muutettuna on noin 175€, siihen päälle alv24% sekä oletettavasti 5% tullia niin loppusumma on noin 228€.


Arvuuttelu seis, nyt on tietoa.

AMPS:in pytty lähetyskuluineen ja maksettu PayPalilla: 185.91€

Tulli ja ALV siihen päälle: 52.08€

Kokonais kustannukset: 237.99€

Ei ne oletukset aivan metsään menneet, kympin heitto loppusummassa ;)
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 2.6.2014 21:18

Aletaankos siellä Betaa virittelemään 8) Ja sitten asiaan, ootko Murska Arska saanut katottua Betan sytkäboksista tietoja. Onko kukaan koittanut katkasta B5 johtoa tai jopa B2 johtoa kun siitä jotain mainitaan tuolla sytytysboksin alapuolella?
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 2.6.2014 22:03

jonicc kirjoitti:Aletaankos siellä Betaa virittelemään


En kommentoi 8)

Betan sytkäboxin luokse pääsen viikonloppuna, voin silloin katsoa merkinnät.
RM-96
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -13, EX Derbi DRD pro sm -11
Liittynyt:
30.6.2012 23:12
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut RM-96 » 3.6.2014 0:01

Pieni offtopic mutta eikö murska arskan pitäny myydä beta ja laittaa kotari tilalle ? vai tuleeko nyt big bore beta ;) Mutta nyt takaisin aiheeseen!
Toimiiko suuttimet PS 130 ja TK40 hyvin vapariänkän ja tukitun EGR kanssa, avartamaton vakio ilmansuodatin on. Kertokaahan kokemuksia big bore pytyistä, kiinnostaa itseäkin hieman tuo lisävääntö 8) Tällä hetkellä pyörä on vakio mutta pian tulee nuo edellä mainitut pienet muutokset. Tuskin suurta muutosta tulee kulkupuoleen :lol:
MeRiejusta
Pyörä:
ex. Rieju mrt & Marathon 183cc nyk. honda cbr 600 f pc 19 -89
Paikkakunta:
Kannus
Liittynyt:
9.10.2012 22:03
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut MeRiejusta » 3.6.2014 0:05

Huomattavasti tuli vääntöä lisää kyllä ja kelpaa ajellakkin nyt! 900km kestänyt paitsi että pyörään ilmennyt muita ongelmia... :roll:
Sakkoja sakkoja
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut AceFin » 3.6.2014 0:11

RM-96, suuttimet on varmaankin ihan ok.
Murska Arska kirjoitti:Arvuuttelu seis, nyt on tietoa.
No nyt on maailmankirjat sekaisin! Muistelisin jonkun joskus sanoneen, että kevaria ei tarvitse virittää, vaan lisätehoa saa sitten laillisesti kahden vuoden päästä. ;)
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP