latxid kirjoitti:Eikö kukaan tosiaankaan tiedä miten se rg:n pakoaukon säätimen saa pelittämään???
Nämä on yleisohjeet tarkastukseen. Jos ei kelpaa, kerro tarkemmin viasta.
Otat piuhat ja pultit irti, vedä servo pois ja kokeile 12 voltilla (vähempikin muistaakseni riitti, kun joskus kokeilin). Jos tappi kääntyy niin se on kunnossa. Se ei ole portaaton, eli siinä on tasan 2 asentoa, ei mitään välimaastossa. Jos ei toimi, niin taitaa olla uuden osto edessä.
Pyöritä säätöpalikkaa kolossaan, jotta näet, liikkuuko se vapaasti. Vedä se pois, tarkista silmämääräisesti, öljyä ja pistä takaisin paikoilleen. Ota huomioon reiän asento, niin takaisin asentaessa voit varmistaa, että virrat pois- asennossa servo pitää säätimen auki.
Palikat takaisin paikoilleen ja kiinni. Sitten katot, että pyörä antaa virtaa servolle. Eli servolle tuleviin piuhoihin yleismittari, pyörä käyntiin ja kierroksia (mieluiten lämpimänä tietty). Lukemaa pitäis kai näkyä 6000rpm kohdalla. Servoa kokeillessa on hyvä ottaa merkille, miten päin virran täytyy kulkea, niin pystyt varmistamaan, että piuhat on oikein kytketty.