Masai DB 125H

JUR1
Pyörä:
hsq
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
30.1.2006 20:32

ViestiKirjoittanut JUR1 » 16.2.2007 20:25

jarez kirjoitti:
JUR1 kirjoitti:Se nyt on niin yksinkertaista kun vaan voi olla. :D


sanoo mankin koneen vaikka silmät kiinni kasaava poju ;)
Onhan sitää juu muutama tunti tullu elämän aikana ruuvattua :D
"Urheilu ilman moottoreita on aika vaatimatonta."
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 16.2.2007 21:56

JUR1 kirjoitti:
jarez kirjoitti:
JUR1 kirjoitti:Se nyt on niin yksinkertaista kun vaan voi olla. :D


sanoo mankin koneen vaikka silmät kiinni kasaava poju ;)
Onhan sitää juu muutama tunti tullu elämän aikana ruuvattua :D


noni, mutta pitäähä sitä jostain alottaa ;)
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 20.2.2007 18:57

tänään tuli haettua ketjunkatkaisia ja peilille ( m10->m8 ) adapteri.

Kuvia tuli myös otettua "kunnon" kameralla ja niitä päivittelen tonne gallerian puolelle heti kun ne kaverilta saan.

Uus maskikin on hakusessa eli jos joku haluaa hyväkuntoisen ja näyttävän maskin vakion tilalle niin yv:tä tulemaan!

Lämpömittariöljytikku sujahti myös hienosti paikalleen ;) 0,5-1mm pitäis lyhentää mutta kai se tuollaisenakin toimii/ei ota mihinkään kiinni.
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 22.2.2007 18:06

Viikon saavutukset nyt päivitettynä gallerian puolelle -> http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/12742

Nokan vaihto alkoi heikolla menestyksellä ja sitä jatketaan myöhemmin.

Pitäis saada suutimia ja takaratas niin vois päästä vakionokan kanssa huippuja kokeilemaan. Kerrankun tiet on kuivina.
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 23.2.2007 13:01

jarez kirjoitti:Nokan vaihto alkoi heikolla menestyksellä ja sitä jatketaan myöhemmin.
no kerros lisää :P ?
Jamppa-
Paikkakunta:
Tornio/Lappi
Liittynyt:
22.10.2005 12:37

ViestiKirjoittanut Jamppa- » 23.2.2007 13:22

jarez kirjoitti:ja takaratas


Käy allrightista hakemassa se 50CRF:n 37hamppinen, 16e muistaakseni, tai ees vertailemassa vakiorattaan mahdollisia eroja siihen? :P

Ja kuvia myös. ;)
Arguing on the internet is like running in Special Olympics, even if u win, u are still retarded.
ZuGe
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
7.6.2004 14:26

ViestiKirjoittanut ZuGe » 23.2.2007 16:23

jamppa- kirjoitti:
jarez kirjoitti:ja takaratas


Käy allrightista hakemassa se 50CRF:n 37hamppinen, 16e muistaakseni, tai ees vertailemassa vakiorattaan mahdollisia eroja siihen? :P

Ja kuvia myös. ;)


Ei mee toi crffän ratas.. kokeiltu on
:)
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 23.2.2007 22:58

paperbox kirjoitti:
jarez kirjoitti:Nokan vaihto alkoi heikolla menestyksellä ja sitä jatketaan myöhemmin.
no kerros lisää :P ?


Se jää salaisuudeks :D

Ostakaa joku multa toi sendan maski pois, halvalla lähtee ja kohenee masain ulkonäkö huomattavasti ;)

http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=36618
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 25.2.2007 16:46

kävin tänään nappaamassa tallinkulmalta pari uutta kuvaa uudella kamsulla, kuvat gallerian puolella ;)
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
S4MPSA
Pyörä:
Masai, Manki, Kymco, X-Limit
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.2.2007 12:50

ViestiKirjoittanut S4MPSA » 27.2.2007 14:35

kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki :D
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 27.2.2007 16:10

simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki :D


tervetuloa joukkoon ;) Toivottavasti tulee tänne topikkiin vähän enemmän postailuja eri käyttäjiltä, kuin multa :D

Tosta takalaakeri hommasta, niin omat laakerit oon jo taakse vaihtanut kun kiristin takarenkaan akselin vähän liian tiukalle? Senjälkeen otin laakerit pois, toisen laakerin hajottamalla hienosti. Nyt skf:n laakerit takana ja keväällä sitten ajoon ja kattoo kuinka kestää.

Kosteus/paskasuojaus on vähän onneton noilla laakereilla myös, mutta tuskin pääsee ikinä paskaantumaan katukäytössä ja säännöllisellä puhdistuksella painepesuria välttäen.

Etupään laakeritkin tuntuu vähän jäykiltä, Liikkeen kasatessa joko ylikiristäneet tai sitten laakerit ovat oikeasti paskat jo valmiiks.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
S4MPSA
Pyörä:
Masai, Manki, Kymco, X-Limit
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.2.2007 12:50

ViestiKirjoittanut S4MPSA » 27.2.2007 22:26

jarez kirjoitti:
simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki :D


tervetuloa joukkoon ;) Toivottavasti tulee tänne topikkiin vähän enemmän postailuja eri käyttäjiltä, kuin multa :D

Tosta takalaakeri hommasta, niin omat laakerit oon jo taakse vaihtanut kun kiristin takarenkaan akselin vähän liian tiukalle? Senjälkeen otin laakerit pois, toisen laakerin hajottamalla hienosti. Nyt skf:n laakerit takana ja keväällä sitten ajoon ja kattoo kuinka kestää.

Kosteus/paskasuojaus on vähän onneton noilla laakereilla myös, mutta tuskin pääsee ikinä paskaantumaan katukäytössä ja säännöllisellä puhdistuksella painepesuria välttäen.

Etupään laakeritkin tuntuu vähän jäykiltä, Liikkeen kasatessa joko ylikiristäneet tai sitten laakerit ovat oikeasti paskat jo valmiiks.


pinnatki kannattaa tarkistaa :D
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 27.2.2007 22:39

simpsa kirjoitti:
jarez kirjoitti:
simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki :D


tervetuloa joukkoon ;) Toivottavasti tulee tänne topikkiin vähän enemmän postailuja eri käyttäjiltä, kuin multa :D

Tosta takalaakeri hommasta, niin omat laakerit oon jo taakse vaihtanut kun kiristin takarenkaan akselin vähän liian tiukalle? Senjälkeen otin laakerit pois, toisen laakerin hajottamalla hienosti. Nyt skf:n laakerit takana ja keväällä sitten ajoon ja kattoo kuinka kestää.

Kosteus/paskasuojaus on vähän onneton noilla laakereilla myös, mutta tuskin pääsee ikinä paskaantumaan katukäytössä ja säännöllisellä puhdistuksella painepesuria välttäen.

Etupään laakeritkin tuntuu vähän jäykiltä, Liikkeen kasatessa joko ylikiristäneet tai sitten laakerit ovat oikeasti paskat jo valmiiks.


pinnatki kannattaa tarkistaa :D


siitäkin varotti mua liikkessä, tietenkin masain maksamisen jälkeen vasta :)

pitäis "kuulemma" mennä 120km ajon jälkeen liikkeessä käymään niin ne kiristäis pinnat jos tarvetta on ja tarkastais ettei mitään ruuveja/muttereita puutu vehkeestä.

Tästä huvista yrittävät ryöstää multa 60e ja pelottelivat jos en tuo näytettäväks niin takuu raukeaa tjsp, mut munpuolesta saa haistaa kakan. Käyn ite ostamassa pinnojen kiristys avaimen ja käyn läpi pinnat ajokauden alussa ILMAISEKSI (ainaski melkein). ;)
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
ZuGe
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
7.6.2004 14:26

ViestiKirjoittanut ZuGe » 28.2.2007 1:18

simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki :D




Doddiih saatiin yks masain omistaja lisää :) Hyvän valinnat teit :)
:)
S4MPSA
Pyörä:
Masai, Manki, Kymco, X-Limit
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.2.2007 12:50

ViestiKirjoittanut S4MPSA » 28.2.2007 11:35

jarez kirjoitti:
simpsa kirjoitti:
jarez kirjoitti:
simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki :D


tervetuloa joukkoon ;) Toivottavasti tulee tänne topikkiin vähän enemmän postailuja eri käyttäjiltä, kuin multa :D

Tosta takalaakeri hommasta, niin omat laakerit oon jo taakse vaihtanut kun kiristin takarenkaan akselin vähän liian tiukalle? Senjälkeen otin laakerit pois, toisen laakerin hajottamalla hienosti. Nyt skf:n laakerit takana ja keväällä sitten ajoon ja kattoo kuinka kestää.

Kosteus/paskasuojaus on vähän onneton noilla laakereilla myös, mutta tuskin pääsee ikinä paskaantumaan katukäytössä ja säännöllisellä puhdistuksella painepesuria välttäen.

Etupään laakeritkin tuntuu vähän jäykiltä, Liikkeen kasatessa joko ylikiristäneet tai sitten laakerit ovat oikeasti paskat jo valmiiks.


pinnatki kannattaa tarkistaa :D


siitäkin varotti mua liikkessä, tietenkin masain maksamisen jälkeen vasta :)

pitäis "kuulemma" mennä 120km ajon jälkeen liikkeessä käymään niin ne kiristäis pinnat jos tarvetta on ja tarkastais ettei mitään ruuveja/muttereita puutu vehkeestä.

Tästä huvista yrittävät ryöstää multa 60e ja pelottelivat jos en tuo näytettäväks niin takuu raukeaa tjsp, mut munpuolesta saa haistaa kakan. Käyn ite ostamassa pinnojen kiristys avaimen ja käyn läpi pinnat ajokauden alussa ILMAISEKSI (ainaski melkein). ;)


Ei niitä pinnoja varmaankaan likkeessä kannata tarkistaa. Selviää silleekii et lyö keskiöstä pinnanmukasesti napakasti jollain et se pinna muotoutuu siihen, eipä tarvi käyä liikkeesä tiukkaamas.