Onhan sitää juu muutama tunti tullu elämän aikana ruuvattuajarez kirjoitti:JUR1 kirjoitti:Se nyt on niin yksinkertaista kun vaan voi olla.
sanoo mankin koneen vaikka silmät kiinni kasaava poju
"Urheilu ilman moottoreita on aika vaatimatonta."
paperbox kirjoitti:no kerros lisää ?jarez kirjoitti:Nokan vaihto alkoi heikolla menestyksellä ja sitä jatketaan myöhemmin.
simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki
jarez kirjoitti:simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki
tervetuloa joukkoon Toivottavasti tulee tänne topikkiin vähän enemmän postailuja eri käyttäjiltä, kuin multa
Tosta takalaakeri hommasta, niin omat laakerit oon jo taakse vaihtanut kun kiristin takarenkaan akselin vähän liian tiukalle? Senjälkeen otin laakerit pois, toisen laakerin hajottamalla hienosti. Nyt skf:n laakerit takana ja keväällä sitten ajoon ja kattoo kuinka kestää.
Kosteus/paskasuojaus on vähän onneton noilla laakereilla myös, mutta tuskin pääsee ikinä paskaantumaan katukäytössä ja säännöllisellä puhdistuksella painepesuria välttäen.
Etupään laakeritkin tuntuu vähän jäykiltä, Liikkeen kasatessa joko ylikiristäneet tai sitten laakerit ovat oikeasti paskat jo valmiiks.
simpsa kirjoitti:jarez kirjoitti:simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki
tervetuloa joukkoon Toivottavasti tulee tänne topikkiin vähän enemmän postailuja eri käyttäjiltä, kuin multa
Tosta takalaakeri hommasta, niin omat laakerit oon jo taakse vaihtanut kun kiristin takarenkaan akselin vähän liian tiukalle? Senjälkeen otin laakerit pois, toisen laakerin hajottamalla hienosti. Nyt skf:n laakerit takana ja keväällä sitten ajoon ja kattoo kuinka kestää.
Kosteus/paskasuojaus on vähän onneton noilla laakereilla myös, mutta tuskin pääsee ikinä paskaantumaan katukäytössä ja säännöllisellä puhdistuksella painepesuria välttäen.
Etupään laakeritkin tuntuu vähän jäykiltä, Liikkeen kasatessa joko ylikiristäneet tai sitten laakerit ovat oikeasti paskat jo valmiiks.
pinnatki kannattaa tarkistaa
simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki
jarez kirjoitti:simpsa kirjoitti:jarez kirjoitti:simpsa kirjoitti:kävin eilen ostaas tollasen db 125. ja siin sit hierottii kauppaa ja kyseltii kaikkee ni siihen tuli sit korjaus mies ja kysyttii et mitä nois on suurin vika ni kaveri vastas et kisa käytös ei oo menny yhtää konetta rikki mut takaåyörän laakerit on suurin ongelma niis. eli ihan jämäkält pelilt tuntu. muuten mut on vähä pien piikki
tervetuloa joukkoon Toivottavasti tulee tänne topikkiin vähän enemmän postailuja eri käyttäjiltä, kuin multa
Tosta takalaakeri hommasta, niin omat laakerit oon jo taakse vaihtanut kun kiristin takarenkaan akselin vähän liian tiukalle? Senjälkeen otin laakerit pois, toisen laakerin hajottamalla hienosti. Nyt skf:n laakerit takana ja keväällä sitten ajoon ja kattoo kuinka kestää.
Kosteus/paskasuojaus on vähän onneton noilla laakereilla myös, mutta tuskin pääsee ikinä paskaantumaan katukäytössä ja säännöllisellä puhdistuksella painepesuria välttäen.
Etupään laakeritkin tuntuu vähän jäykiltä, Liikkeen kasatessa joko ylikiristäneet tai sitten laakerit ovat oikeasti paskat jo valmiiks.
pinnatki kannattaa tarkistaa
siitäkin varotti mua liikkessä, tietenkin masain maksamisen jälkeen vasta
pitäis "kuulemma" mennä 120km ajon jälkeen liikkeessä käymään niin ne kiristäis pinnat jos tarvetta on ja tarkastais ettei mitään ruuveja/muttereita puutu vehkeestä.
Tästä huvista yrittävät ryöstää multa 60e ja pelottelivat jos en tuo näytettäväks niin takuu raukeaa tjsp, mut munpuolesta saa haistaa kakan. Käyn ite ostamassa pinnojen kiristys avaimen ja käyn läpi pinnat ajokauden alussa ILMAISEKSI (ainaski melkein).