Kymco Quannon 125

samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18
Kymco Quannon 125

ViestiKirjoittanut samuli91 » 23.8.2008 15:08

Nyt sain kuvia tosta rekkarin lipan kiinnityksestä :)
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 23.8.2008 15:50

Mullakin nyt kuvia kilpitelineestä, vähän erilainen ratkaisu ;)

Tulossa: Eturatas, koropala, katepeilit vilkuilla, lisää kiillotusta esim tankopainot, kahvat ja tankinkorkki, sekä verkkojen väri ja malli vaihtuu pienireikäiseen valkoiseen. Ehkä Ledivalot ajovalojen alla oleviin reikiin, saa nähdä mitä rahamassi tykkää :D
Ride Your Heart Out!
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 23.8.2008 22:41

tietääkö kukaan vakio takarieskan hintaa ja että käykö siihen joku muu tilalle?
kun meinaa noi kettingit ja rattaat olla aika loppu :Dolis hyvä jos sepon takanen kävis kans nii tilais sit ketjuratassetin suoraan sepon nimellä 14-42 koot


"KEIJJ0 kirjoitti:onko tässä oikea yamahan kone vaiko lisenssi?




Konehan on kymcon oma mutta, kymco on Hondan alaisuudessa toimiva brändi.
Eli periaatteessa kone on Hondan.

Jos nyt keijjo vielä sattuu topicia lukemaan
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 24.8.2008 16:15

Taitaa kyllä nätti tulla kymcostas :) Itekki oon pistäny verkkoa etupumppujen "takana" olevaan tyhjään kohtaan siinä etukattees...jos ny kukaa tajus mitä kohtaa tarkotin :D ku ärsyttää jos hietatiellä ajaa niin kivet kolisee sisään katteesta. Ja suojaahan se moottoriaki kiveniskuilta.

Noista takarattaista en menis ihan takuuseen mut seki selviää sillä ku meet mc-scatterin sivuille ja etit cbrrän takaratas myynti ilmon ja vertaat niitä kuvia kymcon rattaaseen. Siel on tosiaan mitatki milleinä. Ja voi olla et monen muunki hondan ja muun merkin takarattaat kävis jos vaan mitat on kohillaan :)
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 26.8.2008 9:27

nyt on topicci taas näyttänyt kuoleman merkkejä :D ollut pysähdyksissä 2 päivää OMG :D

kirjotetaan nyt sitten jotain tänne, eturattaan oon nyt tilannu tuolta mpt.fistä 14h
ja sitä odotellessa vois käydä scatterilla (jos osais sinne :D) hakemas 16h ja samalla noita töhninki osia katella, esim ne verkot ja sit jos laittais vielä vanneteipit, valkoset tai fluori punaset. jotain vois keksiä vielä siihen takakatteessa olevan kahvan tilalle, esim joku pieni suomenlipputeline :D:D:D(no EI :D)

takaratas 49,30e

eturatas 35,20e

ketjut 170,03e

tuossa hinnat maahantuojalta, pirun kallista... eli nyt jos joku viitsisi katsoa ketjujaon ja lenkkien määrän kun en itse ole kotona niin en pääse ohjekirjaan käsiksi viikkoon.
pitää ostaa jotkut didn kettingit kun ovat niin paljon halvempia :D
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 26.8.2008 14:44

Kantsii ne verkot ainaki ostaa jostain auto tarvikkeelta, samoista verkoista voi joku scateeri pyytää paljo enempi ja viel ku on postikulukki :) ei hitto 170e ketjuista :D just jokku tarvike ketjut käy ainaki.. ja tosta takarattaasta varmistuis kai siten et irrottaa sen ja mittailee viivottimella millin tarkkuudella ja vertaa sit scatterin sivuilla olevii kuviin esim cbrrän tai cityflyn rattaaseen :)
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 28.8.2008 12:13

onko kukaan muuten testannut tota suuttimen vaihtoa kymcoon ? tuli vaan mieleen että oma mopo ainakin lähti vitusti pelkällä neulan nostolla =) ja se oli nelari ... mietin vaan että jos joku testaisi täälä ensin niin sitten ehkä uskaltaisi säätää kun ei toi pyörä ole omissa nimissä niin tulee vaan valituksia kun purkaa ja kasaa sitä :P
Zhebbe
Liittynyt:
28.8.2008 16:20

ViestiKirjoittanut Zhebbe » 29.8.2008 12:41

Tietääks kukaan missä kohtaa sijaitsee kaasuttimen seosruuvi? Itelläni on quannoni ja taitaa käydä pikkasen liian laihalla joten pitäis saada hieman säädettyy...
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 29.8.2008 12:43

ohjekirja auttaa;)
en pahemmin ole ite sitä katellu mut ainaki mein kymcon mönkijän ohjekijaan se oli merkitty
Ride Your Heart Out!
Zhebbe
Liittynyt:
28.8.2008 16:20

ViestiKirjoittanut Zhebbe » 29.8.2008 12:53

joo no mä oon selaillu aikasemmin sen ohjevihkosen läpi mutta siellä ei puhuttu mitään ees koko kaasuttimesta! Sen takia ajattelin jos muilla ois jonkinnäkösiä kokemuksia siitä seoksen säädöstä niin kertois mulleki :)
Viimeksi muokannut Zhebbe päivämäärä 22.3.2009 21:46, muokattu yhteensä 1 kerran
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 30.8.2008 11:43

ei pahemmin oo tullu tutkittua muutaku tyhjäkäyntiruuvia :D
kannattaa varmaan jostain huollosta kysellä...
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 1.9.2008 19:47

Hukkis kirjoitti:onko kukaan muuten testannut tota suuttimen vaihtoa kymcoon ? tuli vaan mieleen että oma mopo ainakin lähti vitusti pelkällä neulan nostolla =) ja se oli nelari ... mietin vaan että jos joku testaisi täälä ensin niin sitten ehkä uskaltaisi säätää kun ei toi pyörä ole omissa nimissä niin tulee vaan valituksia kun purkaa ja kasaa sitä :P


Jos joku tosiaan kokeilis tota neulan nostoa nii kertois tänne mitä vaikutti. ite en oo mikää tekniikan ihmelapsi nii parasta sit viedä kaverille joka osais tai käskeä huollos toimia :D suuttimia ei oo tähä löytyny ainakaan kymcon quannonin nimellä. Ja ku ei tiiä edes minkä merkkine kaasari ellei sitte joku kymcon omavalmiste oo..
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 2.9.2008 11:23

No se 14h eturissa ei ollut niin hyvä, loppui välit kesken... menohaluja oli mutta 105kmh oli huiput, kiihtyi kyllä kuin pieni eläin verrattuna vakiorattaaseen :D
seuraavaksi kokeillaan sitten sitä cityflyn 16h rissaa tässä vkl aikana.
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 3.9.2008 14:35

ntjt kirjoitti:No se 14h eturissa ei ollut niin hyvä, loppui välit kesken... menohaluja oli mutta 105kmh oli huiput, kiihtyi kyllä kuin pieni eläin verrattuna vakiorattaaseen :D
seuraavaksi kokeillaan sitten sitä cityflyn 16h rissaa tässä vkl aikana.


ok :) kokeilikko nousiko keula kuinka helpolla? :D paljo oli kierrokset siinä 105kmh muistakko yhtään? ja eikö joku linkannu tänne linkin mpt.fi mistä sai sen cbrrän 16 piikkisen? ainaki ku mä niitä kokoja vertailin cityflyn kanssa niin pitäis viilata milli pois siitä kiinnitysreiästä rattaan keskellä. Että vähemmällä työllä selviäis sen cbrrän rattaan kans :)
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 3.9.2008 14:37

eiku joo se mpt.fi linkki oliki 14h rattaaseen :P eli cityflytä vaan kokeileen..