Krhööömm...eli joo vaihoin kileraan ja sain vielä 150e väliä.xps_sm kirjoitti:kuulemien mukaan ei tarvinu ees paljoa maksaa väliä
-Tuksu- kirjoitti:mikilonin heikot kohdat: ilmanputsari (jos tukkoon vetää), kaasari (jos koho jumissa) , vilkut sulaa (ne voi siirtää ja liitokset/polttimot korjata) ja tankissa joQ reikä! ja ylläripylläri nelari kulkeekin vain 90+?? näidenkö takia mikilonit dissataan maan rakoon!? ei herranjumala ettekö te osaa käsillänne mitään tehdä?? heti kun joku koho jumis ni haukutte paskaks ja myytte pois ja koitatte palauttaa ootte aika epeleitä. vaikka kuinka romu tää on niin ostan silti tän ja haistatan kaikille takuille ja muille pitkät #*#*# ja teen itse tästä pyöräni. ja AINA mielummi neste ku ilmajäähy
|auri kirjoitti:-Tuksu- kirjoitti:mikilonin heikot kohdat: ilmanputsari (jos tukkoon vetää), kaasari (jos koho jumissa) , vilkut sulaa (ne voi siirtää ja liitokset/polttimot korjata) ja tankissa joQ reikä! ja ylläripylläri nelari kulkeekin vain 90+?? näidenkö takia mikilonit dissataan maan rakoon!? ei herranjumala ettekö te osaa käsillänne mitään tehdä?? heti kun joku koho jumis ni haukutte paskaks ja myytte pois ja koitatte palauttaa ootte aika epeleitä. vaikka kuinka romu tää on niin ostan silti tän ja haistatan kaikille takuille ja muille pitkät #*#*# ja teen itse tästä pyöräni. ja AINA mielummi neste ku ilmajäähy
Kyllä saatana uuden pyörän pitää toimia moitteettomasti edes sisäänajo ja senkin ymmärtäis jos olis joku yks pieni vika, mut noita vikoja löytyy vaikka muille jakaa. Onnea Mikilonisi kanssa, turha tulla parkumaan jos ja kun sä sitä joudut ruuvailemaan, mä tykkään myös ajaa.
dööbi13 kirjoitti:Mut jos ostatte kiinalaisen nii hankkikaa Fude classic skootteri!
Tässä on Air-cell usd keula...kersti91 kirjoitti:Eikös keulan ominaisuudet muutu öljyjä vaihtamalla.
kersti91 kirjoitti:Eikös keulan ominaisuudet muutu öljyjä vaihtamalla.
Ai muuten: IDIOOTIT! Luulitteko saavanne täydellisen laitteen, joka muihin verrattuna maksaa 2-3 kertaa vähemmän ja tulee Kiinasta? Näissä vehkeissä on aina laatu-, suunnittelu- ja valmistusvikoja. Jos ei lenkkiavaimet pysy kädessä ja venttiilit säädöissä, ostakaa oikeasti kalliimpi laite. Nimim. kokemusta on, Mototin ensimmäinen Skyteam Enduro osoittautui myös suht sudeksi. Oma pysyi ajettavana.
-Tuksu- kirjoitti:mikilonin heikot kohdat: ilmanputsari (jos tukkoon vetää), kaasari (jos koho jumissa) , vilkut sulaa (ne voi siirtää ja liitokset/polttimot korjata) ja tankissa joQ reikä! ja ylläripylläri nelari kulkeekin vain 90+?? näidenkö takia mikilonit dissataan maan rakoon!? ei herranjumala ettekö te osaa käsillänne mitään tehdä?? heti kun joku koho jumis ni haukutte paskaks ja myytte pois ja koitatte palauttaa ootte aika epeleitä. vaikka kuinka romu tää on niin ostan silti tän ja haistatan kaikille takuille ja muille pitkät #*#*# ja teen itse tästä pyöräni. ja AINA mielummi neste ku ilmajäähy