Tomppade kirjoitti:kaneli2, onks sulla ilmanputsarissa se päälikansi paikallaan jossa on se "Imureikä"? jos on niin nakkaa helvettiin se, kuristaa aivan pirusti ilmankulkua. Meinaan itsellänikin oli tt+giannelli, niin 105 kävi laihalla, ei voinu ajaa ku ryyppypäällä, sitten 110rötäs. Nappasin ilmanputsarin kannen veks ja kävi täydellisesti
Siis nostit neulaa? sehän rikastaa seosta entisestään? vai nostitko prikkaa neulassa -> neula tippuu alemmaksi ja seos laihenee? itsekkään en huomannut aikanaan käynnissä juurikaan eroja seosruuvia pyörittelemällä.
Tomppade kirjoitti:Penkki veks, sitten siinä on se tötsä joka tulee ilmanputsarielementin päälle ja pitää sen paikallaan. oliko nyt 4:llä ruuvilla kiinni tjsp.
Tomppade kirjoitti:Penkki veks, sitten siinä on se tötsä joka tulee ilmanputsarielementin päälle ja pitää sen paikallaan. oliko nyt 4:llä ruuvilla kiinni tjsp.
Tomppade kirjoitti:Minkäs sylinterin olet oikein ostanut pyörääsi, putkituttanut vanhan isommaksi ja jollain muulla männällä kenties?
Tomppade kirjoitti:Kaneli, sulla ei ole alkuperäinen ilmanpuhdistin elementti paikallaan! tuo on jonkun omatekemä purkkaviritys. onko tuossa tosiaan vain tuon ilmanputsarin aukon peittävä vaahtomuovin palanen?
Kemeksin vakiputsarissa on pinta-alaa varmaan 4x enemmän josta ilma voi virrata, eli kipinkapin kawasakitiskille tilaamaan orggis ilmanpuhdistin panos+kehikko sille jonka päälle filtteri pujotetaan. Sitten voitkin nakata tuon kannen veks, joka sinulla on näköjään kairattu aivan pilalle.