Hyvinhän toi kiihtyy, eikä mun mielestä mitään laiskuuden merkkejä ole, helposti sai sen 110 km/h mittariin, varmaan ois vielä menny enemmänki, mutta ei viittiny jättää isäukkoa liian kauas taakse.
Kerrassaan mainio pyörä!
Karbon kirjoitti:No NYT on Varrelle tehty tulikoe, ei voi kyllä muuta sanoa, kuin että ajaminen on taivaallista.
Hyvinhän toi kiihtyy, eikä mun mielestä mitään laiskuuden merkkejä ole, helposti sai sen 110 km/h mittariin, varmaan ois vielä menny enemmänki, mutta ei viittiny jättää isäukkoa liian kauas taakse.
Kerrassaan mainio pyörä!
eGetin kirjoitti:Karbon kirjoitti:No NYT on Varrelle tehty tulikoe, ei voi kyllä muuta sanoa, kuin että ajaminen on taivaallista.
Kerrassaan mainio pyörä!
Aja sillä pari tuhatta kilometriä vaihtelevassa maastossa ja tule sitten hehkuttamaan kulkua
Jakke354 kirjoitti:No joo, rampilta tultaessa motarille voipi kyllä jalat tutista, että antaako muut tilaa =D