ströbö kirjoitti:onko kellään tietoa mitä olis voinut käydä kun olin ajamassa montuilla ja tuli lähetettyä kunnolla kun rengas tuli takas maahan niin näytti kun polttimo (pitkät oli päällä) olisi palanut. Sitten laitoin lyhyet päälle ja toimi ihan normaalisti, sitten vähän ajan päästä sammus loputkin valot + mittarin valot paloi vain kun antoi kierroksia. takavalo toimii normaalisti.
Mihin tulee cdi:n oranssi ja musta johto kiinni, kun on tällä hetkellä irtonaisina??
oranssi ja musta tulee yhteen jos en nyt ihan väärin muista niitä värejä.
E: mulla ei vaikuttanu mitenkään käyntiin tuo vaikka on irti/paikollaan nuo johot, oon käsittäny et ne on joku sytytys ennakko homma tai jtn crossi sähköhommia, valaiskaapa muuten jos oon väärässä ois kiva tietää niiden oikia tarkotus
E: muuttaa sytytystä nuo johdot. kysyin ahvalalta
Mulla on ihan sama ongelma että valot välkkyy/ toimii vain korkeilla kiekoilla
Ittelen ainaki on staattorissa käämeistä jo lakat rapissu ajan saatosssa pois, en tiiä sitte että vaikuttaako miten että ne pikkusen heiluu. olis nyt tarkotuksena sivellä uuuet lakat päälle tässä ku männä vaihan ja kipinä ongelmaan perehdyn ja nuita valoja kattelen
Kovasti tuo tekis mieli ajamaan ku kortinki sain vaan kerkesin mää 1 päivän sillä kylällä pörrätä
nyt on hyvä tehä remppaa