JusHond kirjoitti:Kertokaapas viisaat, että mikä on Hm (Competition malli) Sähköstartti nappulan yläpuolella oleva keltanen nappi
D? Ei tapahdu mitään ja välillä palaa se valo napin alapuolelle.
Ja sitten, MISTÄ SAA UUSIA SYLINTEREITÄ? Linkatkaa tähän kiitos. Mitakan pytty löytyy ja pakoaukosta näkee kun hirveet naarmut siel. Että ei Mitakaa enää
Onko minkälainen hinta ero nuilla 150cc ja 125cc pytyillä? Linkatkaa molempia ja laatumerkkejä pitää olla!
Finnmotolta saa alkuperäisiä pyttyjä varmaan aika huokeaan hintaan, sitten on mahdollisuus pinnoittaa vanha pytty.
Itse ostin Polinin 154cc pytyn, tuo vääntöä kivasti eikä ollut aivan sikamaisen kallis. Toisena vaihtoehtona on Italkitin 144cc kierrospytty joka nostaa enemmän isomman pyörän tuntua.
Startin yläpuolella oleva nappi (keltainen), jossa lukee MAP on nimensä mukaisesti sytytyskartan vaihto (ei toiminnassa vakiona). Taitaa alkaa toimia, kun ECU-boksin poraa Racing-sytytyskarttaan ja silloin voi siitä napista vaihdella onko sähköinen öljypumppu ja TPS-anturi päällä vai pois päällä.
Se punainen valo on vikakoodivalo, joka antaa vikakoodeja esim. Tps-anturin kontankihäiriön diagnoosivalo taisi olla 2 pitkää ja 1 lyhyt välähdys, silloin ei saa ajaa, koska öljyä ei syöty koneeseen.
Kysy Finnmotolta tai lue Italiankielisestä ohjekirjasta vikakoodi ja mieti mitä pitäisi asialle tehdä.
öljypumpun vikakoodi on poskettomasti lyhyitä, silloin myös sammuttaa itsensä pienen ajon jälkeen.
Sulla on todennäköisesti jotain vikaa voitelussa, jos kerran on naarmuja, en lähtisi itse ostamaan uutta pyttyä vaan pinnottaisin uudestaan taikka hoonaisin, jos ei ole isoja jälkiä. Ja todennäköisesti se vikakoodi liittyy jotenkin siihen öljypumppuun. suosittelen tekemään samoin kuin tein itse ostaessani tämän pyörän, että käännät kaasuttimesta sen öljyseosruuvin kokonaan kiinni ja irroitat öljypumpulta kaasariin menevän letkun ja pistät vaikka kiertämään pumpussa ympyrää ja tyhjennät tietty öljystä sen öljytankin.