The tuning workista voi sen verran ainakin sanoa että hyvä asiakaspalvelu on ja vastaavat aina samana päivänä jos on jotai kysyttävää
https://www.pjme.co.uk/acatalog/Suzuki_RG125_.html
Miuge kirjoitti:Atte: TheTuningWorksiltä löytyy hyvin RGF / RGV osia.
http://www.thetuningworks.co.uk/store/p ... cts_id=900
http://www.thetuningworks.co.uk/store/p ... cts_id=899
Kiinamännän renkaineen saa 23€, jos lähtee säästölinjalle, mutta kuten tiedätte, näiden kanssa säästö voi koitua kalliiksi.
Se 54mm porauksella oleva mäntä on vanhempaan RG Gammaan.
Tehoputkista kannattaa tosissaan harkita sitä RGF omaa Jollymotoa, RS125 saattaa osua mitoitukseltaan lähelle, koska poraus/isku on sama, mutta putki kulkee ainakin eri puolelta runkoa.
Sugaya putki, jota joskus replikoitiin, vetää pidemmälle ylärekisterissä, mutta sen kanssa saa olla kone muutenkin tikissä, että siitä saa ilon irti.
Eteen -2 ratas oli suhteellisen sopiva valinta, harvoin näillä kuitenkaan vingutetaan edes 150km/h.
Rgf_96 kirjoitti:Mulla on -2 eturatas, vakio takaratas ja myös vakioputki niin huiput noin 155km/h ja kyl sillä 100km/h pystyy ajaan ilman että huuta liikaa.
AtteKahkonen kirjoitti:Eilen päätin purkaa satulan ja sisältä niistä jarrunestekanavista löyty jotain harmaata mönjää Ei mitään käsitystä mitä se oli eikä ollu jarrunesteen mukana tullu ulos. Liekö viimeksi avannut tunkenu tiivisteisiin jotain rasvaa? 2 mäntää tuli suht nätisti ulos, 2 ei ollenkaan. Tiivisteet oli aika heikossa hapessa, mutta uusia ei oo ni piti laittaa takasin Kasauksen jälkeen kahva joustaa vähemmän eikä mene enää tankoon asti! Todennäköisesti siis syynä se paska ja huonot tiivisteet Pitää varmaan laittaa tiivisteet tilaukseen
LauriBoi kirjoitti:Moroo! Ostelin tuossa syksyllä rgf:än ja nyt sit on koneremppa tehty. Huomasin tossa että ei jaksa mennä pienillä kierroksilla. Joo onha se 2t joten ei siellä niitä alavääntöjä ole mutta asiaan. Millasilla väleillä on porukka ajellu? Edellinen omistaja oli vaihtanut etten 15 piikkisen rattaan, Vakio taitaa olla 16? Elikkäs millaset ois parhaat välit? Ja muita vinkkejä saa antaa.
Ragemeisteri kirjoitti:LauriBoi kirjoitti:Moroo! Ostelin tuossa syksyllä rgf:än ja nyt sit on koneremppa tehty. Huomasin tossa että ei jaksa mennä pienillä kierroksilla. Joo onha se 2t joten ei siellä niitä alavääntöjä ole mutta asiaan. Millasilla väleillä on porukka ajellu? Edellinen omistaja oli vaihtanut etten 15 piikkisen rattaan, Vakio taitaa olla 16? Elikkäs millaset ois parhaat välit? Ja muita vinkkejä saa antaa.
Veikkaisin että neula liian laihalla, itellä ilman säätimiäkin saa pyörän liikkeelle 2-3 tonnin kierroksilla eikä sammu, nykiikö sulla pienillä kierroksilla? Itellä käytös 14 ratas, mutta kunnolla ei oo päässy viel kokeileen ku magneeton stefa vuotaa :I ja sen vaihtoon pitää halkasta kone.
Mut rattaan koosta, no tietenki pienimmällä kulkee parhaiten, varmaan pienin kannattaa olla jos et hirveästi ajele sitä 160km/h