Honda NSR 125

^Nice^
Pyörä:
Honda NsR 125 -03
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
13.2.2011 17:33
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut ^Nice^ » 7.5.2012 19:24

Onko näsäristä vaikea ottaa kuristukset pois putkesta? ja onko jotaki muita kuristuksia kun olen tuommosta peliä hommaamassa
Shetken
Pyörä:
Suzuki S1 Honda NSR125 -98
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
25.1.2010 21:33
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Shetken » 7.5.2012 20:39

^Nice^ kirjoitti:Onko näsäristä vaikea ottaa kuristukset pois putkesta? ja onko jotaki muita kuristuksia kun olen tuommosta peliä hommaamassa


http://www.motot.net/wiki/Honda_NSR_huolto_ja_korjaus

Sieltä lueskelemaan
Ostakaa Näsäriin takaratas: http://www.motot.net/talli/osat/id25957/
sherlock
Pyörä:
Suzuki PV x2
Liittynyt:
27.9.2009 21:20
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut sherlock » 7.5.2012 23:02

Mikäs noist kaasarin suuttimist on toi tietopankin täystehosäätöjen kertoma tehosuutin? Pääsuutin on selvillä, se isoin keskel mut sit tuol reunas on kaks muuta suutint, toinen pitkä ja toinen pien. Eli pitkähä on ryyppysuutin ja pien on tyhjäkäyntisuutin. Eli ryyppysuutin=tehosuutin ?
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut L_rppa » 7.5.2012 23:40

http://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... G_3103.jpg

Tuosta kuvasta, vasemmanpuolimmainen kaasari. Pääsuutinta ei siis näy tässä, se on kiinni siin 14mm pohjaropussa mikä pitää sen pohjakopan kiinni. Ryyppysuutin on se pitkä siellä nurkassa, joo. Se pienikantainen on nimenomaan se tehosuutin, siinä ryyppysuuttimen vieressä. tyhjäkäyntisuutin on toi ylempi noista kahdesta kohon välissä. Toi tyhjäkäyntisuutin on siis huomattavasti isompi kannaltaan kuin tuo tehosuutin.
Aizzor
Liittynyt:
12.5.2012 1:01
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Aizzor » 12.5.2012 13:35

Joo elikkä mulla on tollane Honda NSR 125 ja siinä nyt oon pähkäilly 3 viikkoa pientä sähkövikaa tai voiko sitä nyt niinkään pieneksi edes sanoa, mut kumminki alkaa jo järki lähteä. Elikkä kun laitan valot päälle pitkät tai lyhyeet niin kaikki valot sammuu(jopa mittariston) ja sitten kun irrotan takavalolle menevän pistokkeen irti niin ei oo mitään ongelmaa. Katsoin et kaikki piuhat on iha kondiksessa jotka sinne takavaloille menee. Elikkä voisko vika olla siinä boksissa mikä on ennen takavaloja(vissiin cdi boksi?) kun luulisin et sieltä menis muutama piuha sieltä boksilta sinne valoihin.. Vika ilmenee myös sillonkin kun painan etujarrua(kun takavalo on kytketty kiinni). Voisiko joku vastaa joka tietäis näistä hommista enemmän ku minä :). Kiitokset! :)
^Nice^
Pyörä:
Honda NsR 125 -03
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
13.2.2011 17:33
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut ^Nice^ » 13.5.2012 18:05

Mikä kanta tuossa näsärin "parkki" polttimoissa on?
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut L_rppa » 13.5.2012 21:58

5w lasikanta.

Tosta sähköviasta en tiedä, en ainakaan uskois että CDI ois rikki... Voithan sä kokeilla ostaa käytetyn toisen poksin, saa sen sit aina myytyä eteenpäin. Enemmänki vika vois olla tossa katkasijassa.

Sattuiskohan kellään olemaan hajua että missä tuon töötin paikka on vanhanmallin näsärissä? Kokeilin sitä t-palan pulttiin mutta ottaa töyssyssä kiinni lokariin...
nayb
Liittynyt:
8.10.2009 17:33
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut nayb » 14.5.2012 3:31

Nonii kertokaapas mulle että missä lovessa teillä on ollut tt nassen kaasarin neulan sokka?
Huom! tarkoitan sokan paikkaa neulassa enkä neulan korkeutta, kun ne monesti tahtoo mennä sekaisin.
Ja suuttimet 135,65 ja 42 ja ilmaruuvin kiekkamäärä?
nayb
Liittynyt:
8.10.2009 17:33
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut nayb » 14.5.2012 3:36

Aizzor, syy voi olla näinkin yksinkertainen:
akku tyhjä tai sulake palanut.
mulla oli sulake palanut ja se veti koko nassen sähköt iha mite sattuu, en tiedä kuiteskaa miten se edes pelasi. Kannattaa katsoa, itsellä oli monen tunnin pähkäily ja kokeilu nii loppujen lopuksi paljastu että sulake oli vain rikki =DDDD
Megadeth
Pyörä:
Peugeot XPS SM -07,Honda NSR 125 -98, Samurai 110cc & 150cc
Paikkakunta:
Outokumpu/Kuopio
Liittynyt:
28.10.2007 22:22
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Megadeth » 14.5.2012 14:37

Minkäköhännäköset ketjut tohon uudempaan menee?
OSTETAAN: Honda NSR vähän ajettu etujarrulevy (jossa ei klappia kiinnikkeissä) ja suhteellisen ehjä etupleksi. + matkustajan jalkatappi+runko, vasen.
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut L_rppa » 14.5.2012 16:03

520 jakonen 108 lenkkiä, väleillä 13/36. Jos on enemmän rattaissa piikkejä niin sit enemmän lenkkejä.

nayb, sokka keskimmäisessä lovessa muistaakseni toimi hyvin. Siitä sit vaihtelet jos tuntuu röpeltävän tai boaavan.
detsoni06
Pyörä:
Honda Nsr
Liittynyt:
3.8.2011 17:37
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut detsoni06 » 20.5.2012 19:04

eli polttimot pitäsi vaihtaa,onko kellää ollu paikollaan nuita 12v 35/35w halogen sinistä poltinta? olisiko tuo parempi mitä vakio
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 20.5.2012 23:35

Kuva
(Kuvan saa isommaksi)Onko teidän mielestä jo tarpeeksi tarroja? Löytys Motulia ja paria muuta hienoa tarraa, mutta ei löydy hyvää paikkaa ja ei viittis sitte pilata liika tarroilla.

Ja sry L_rppa sun entisistä tarroista :D :lol:

E: Toi motul tarra jo poistettu. Galleriasta löytyy lisää kuvia nassesta ;) .
Tuli vähänaika sitten asennettua keulille "poliisivalot" es-jonne mopopoikien kiusaksi :D :seko:
Shetken
Pyörä:
Suzuki S1 Honda NSR125 -98
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
25.1.2010 21:33
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut Shetken » 21.5.2012 8:51

Enempää tarroja ei kyllä tuo kaipaa! Kateeks oikein käy.. :lol:
Ostakaa Näsäriin takaratas: http://www.motot.net/talli/osat/id25957/
satakaksfemma
Liittynyt:
12.4.2012 22:32
Re: Honda NSR 125

ViestiKirjoittanut satakaksfemma » 21.5.2012 19:20

Ei oikeen tahdo kiihtyä vähänkään alemmilla kierroksilla, eikä ylemmillä suurella vaihteella.
-Tulppa näyttää hyvää seosta
- Välillä buuaa välillä röpöttää, riippuen vaihteesta,kierroksista ja kaasun asennosta
- Kaikki suuttimet kunnossa
- läpät vaihdettu vuosi sitten (puhtaita ja kunnossa)
- Ei rajoituksia (imukaula, putki, cdi)
- tein juuri konerempan
- putki puhdas
- pakoaukon läpät kunnossa
- puristuspaine kunnossa
- uusi mäntä
- tyhjäkäynti ok

Välillä vähän "epäröi" eli nykii tai pätkii. Jos haluaa kiihdyttää joutuu sen tekemään melkein aina normaalia suuremmilla kierroksilla. (kuulostaa minun mielestäni liian pieneltä pääsuuttimelta, mutta se on 135 niinkuin kuuluukin)

Ei kiihdy 5-6 tuhannen kierroksen kohdalla, vaan joutuu lyömään vaihteen alemmas ja kiihdyttämään niin että pääsee noiden kierrosten yli. (ei niin nimenomaisen tarkka, mutta siinä paikkeilla) Mutta toisaalta 4 tuhannesta kiihtyy 5 tuhanteen.

Selitin todella epäselvästi, mutta kysykää tarkempaa infoa. Arvostaisin todella paljon jos keksisitte syyn :) Voisin ottaa videota joskus jos ei onnistu näillä tiedoilla ;)