Husqvarna WR

OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 31.5.2013 15:14

Ite ehkä luottaisin tuohon jälkimmäiseen enempi, käyttäjän samuxd vanha :) Enpä tiiä sitte, voihan tuo toinenkin ihan hyvä olla :) Mitä tulee bensankulutukseen kun se kiinnostaa kuitenkin niin oma WR vei vähemmän kun oma sms.. Suuri osa ajoa keulimista yms kikkailua, ja sms kaasari ei siitä tykkää :s Paljon helpompi säätää myös tämä.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Rajis- » 31.5.2013 16:06

No ei sen niin väliä, oon kyllä varautunu siihen henkisesti(en tietenkään rahallisesti), että kuluttaa tuplasti mitä toi dt(4l/100km) :D mutta kaikki on nyt vielä auki, kun ei ton detsin myynti vielä varma ole.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
MiniMies
Pyörä:
Honda CBR 600F PC35
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.6.2010 2:22
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut MiniMies » 31.5.2013 22:29

Nyt alat olla jo oikeilla jäljillä pyörän suhteen :D Ei ole turhaa sähköpaskaa ja kulkee kovaa :lol: En myöskään oikeasti usko että paljon tiheemmin tarvii huoltojakaan tehdä kaupunkiajossa vrt. katulaiskat. detsiä ei lasketa kun se on vielä laiskempi :lol: Ei välttämättä vie bensaakaan paljoo paskaa enemmän kuin katulaiskat. detsiä ei vieläkään lasketa
Alkoon_
Pyörä:
Fantic Motor Caballero 125 -09
Liittynyt:
27.5.2012 10:20
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Alkoon_ » 31.5.2013 22:35

Tänään laskeskelin bensan kulutusta tankilla käydessä. Vähän vajaa 6 litraa satasella tuo vei, ei ollenkaan paha! :D , ainakaan omasta mielestä.
Niin ja sitten niihin kysymyksiin. Eli tuossa hussessa on jonkinlainen "teholommo" 10krpm kohalla. Eli piikki alkaa siellä ~8000 jälkeen, mutta sitten 10 000 kohdalla meno vähän hyytyy, kunnes kierrokset vähän nousee ja repii sen jälkeen niin maan prrkeleesti. Ei tuntuisi säädöistä olevan kiinni, sillä ei röpellä kiihdytettäessä missään kohti, eikä myöskään isommalla suuttimelka ollut mitään vaikutusta. Voisikohan johtua noista putken lommoista? Meinaan tuossa alkukäyrässä on ihan mukavan kokoinen lommo ja myös paisarissa on kohtuu iso lommo. En ainakaan parempaa syytä keksiny ite. :s
Kaikki hauska on kiellettyä.
-Suomen tieliikennelaki
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Rajis- » 1.6.2013 0:29

MiniMies kirjoitti:Nyt alat olla jo oikeilla jäljillä pyörän suhteen :D Ei ole turhaa sähköpaskaa ja kulkee kovaa :lol: En myöskään oikeasti usko että paljon tiheemmin tarvii huoltojakaan tehdä kaupunkiajossa vrt. katulaiskat. detsiä ei lasketa kun se on vielä laiskempi :lol: Ei välttämättä vie bensaakaan paljoo paskaa enemmän kuin katulaiskat. detsiä ei vieläkään lasketa

Joo kyllähän toi alkaa jo kyrpimään, kun kohta 1,5 vuotta ajellu katulaiskalla :D Ei kulutuksen nousu kovin paha ole, kun potkua tulee kuitenkin samassa suhteessa lisää ;) Huomenna pitäs selvii meneekö detsi vai ei, jos menee niin pitää varmaa tosissaan ruveta kottaraisia ja husseja kahtelee :D
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Resispulla
Liittynyt:
3.1.2011 20:18
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Resispulla » 4.6.2013 21:56

Mites tossa kiertokangessa saa olla tota sivuttaisväljyyttä? Otin tossa pytyn irti ja männän irti kiertokangesta niin kiertokanki liikkuu tosi reilusti sivuttais suunnassa. Pystyvälystä en oo ainakaan huomannu yhtään, mutta kiertokanki liikkuu alapäästä sivuille varmaan puolen senttiä...
Mazamaza
Liittynyt:
12.5.2012 23:02
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Mazamaza » 7.6.2013 18:55

kestää siinä olla sivuttais välystä oikeestaan sen verran mitä sillä on tilaa liikkua shimmilevyjen välissä, kunhan shimmit alapäässä kunnossa ja ei pystyvälystä :)
_nigge_
Pyörä:
Gilera RCR '10(EX),Husqvarna WR 125 '09
Paikkakunta:
Toijala
Liittynyt:
28.4.2012 20:08
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut _nigge_ » 8.6.2013 11:10

Menin nyt sitten tämmösen herrarodun hussen ostamaan! :) Aivan ihana pyörä ollut,mutta sähköistä ei toimi oikein muu kun kipinä ja etuvalo :lol: Kuulemma joissakin vilkkureleissä tarvii olla kaikki 4 vikkua kiinni et toimii,onko tässä niin? Vain 2 kiinni eikä toimi. Vai? Mistä tota vikaa nyt lähtis ettimään? Ja sitten,mahtaako nuitten usd marsujen stefojen vaihto olla ton gileran paioleita monimutkaisempaa vai samalla kaavalla?
''Tottakai se menee kovaa ku se on husse!''
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 9.6.2013 11:47

Onnittelut!

Kyllä vilkkujen pitäisi toimia vaikka vain 2 on kiinni. Itselläkin oli sähköt melkoiset sätökset edellisen omistajan jäljiltä. Aiemmin täällä on linkattu sähkökaavio, en tosin tiedä se on varmaan muuttunut 09 vuonna.
Tuossa on hyvät ohjeet.
http://www.youtube.com/watch?v=Y43k1qFVGW4
_nigge_
Pyörä:
Gilera RCR '10(EX),Husqvarna WR 125 '09
Paikkakunta:
Toijala
Liittynyt:
28.4.2012 20:08
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut _nigge_ » 9.6.2013 15:28

Kiitos näistä! :) Ei oo kellään sitten tullut poliisien kanssa pahemmin ongelmia,kun kaverin kanssa naurettiin a1-putkelle ja 3,5kw tehoille papereissa :lol:
''Tottakai se menee kovaa ku se on husse!''
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Rajis- » 10.6.2013 2:10

Olis tollanen -01vm pyörä kiikarissa ja heräs sellanen kysymys, että meneekö -01 ja -05vm katteet päittäin? Ainakin stormilla on ufon osanumerot eri, mutta eikös nuo ihan samanlaiset ole? 8o
E: tankin katteet on näköjään samalla numerolla, mutta takalippa ja takasivukatteet eri numeroilla. Takalippahan noissa nyt onkin erilainen, mutta uudemman takalippa menee varmaan heittämällä?
E2: huomenna tulee -01 wr pihaan ja säädöt siinä ainakin taitaa olla vähän vituillaan tai sitten vaan tk suutin tukossa. Eli minkä kokoset suuttimet näissä pitäs olla? Ja mitkä välit ootte kokenu hyväksi seka-ajossa/80 rajotuksella matka ajossa? Pitäs sen verran pitkät olla, että 80 vauhtia vois päästellä alle tehopiikin. Siinä on nyt vissiin perus enskavälit, kun sai vaihteet kelata kiihytyksessä suoraan läpi.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Hva1
Pyörä:
Hupsu WR
Liittynyt:
2.5.2012 10:49
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Hva1 » 11.6.2013 7:37

Mites helpolla menee sms 4t hussen vanteet wrään? Mitä muutoksia pitää tehdä?
MiniMies
Pyörä:
Honda CBR 600F PC35
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.6.2010 2:22
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut MiniMies » 11.6.2013 14:46

Suuttimet kesällä ollu mulla ps 400, tk 35. Neulan sokka tais olla toisiks ylimmässä. Tossa -01 menee varmaan kutakuinkin samoilla kun tuskin hirveesti uudistusta tullut vrt. -99.

Välitykset mulla smotoilla 13/43 ja aika passelit paitsi 80 alueella en kyllä hirveitä viittis ajella. Talvella on ollu enskoilla 12/52 ja jumalauta kun ei pysty edes 60 alueella ajamaan :lol: Jos tuossa on siis enskat niin melkeen vois noita 13/43 koittaa jos 80 alueella pitäs pystyä hyvin menemää.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut Rajis- » 11.6.2013 15:46

Jees kaasari tossa on mikunin tmx(varmaan se perus 38mm) ja pyttykin luultavasti sama, eli suuttimet varmaan menee aikalailla samoissa. Täytyy kurkata onko se tk suutin tukossa vai tarviiko vaan isompaa. Ja noilla väleillä lähen kokeilemaan ;) ei nyt hirveesti tuu 80 alueella ajettua mutta välillä kuitenkin jonkun verran, varmaan jaksaa tämmönen kisapeli vähän pitemmilläkin välieillä lähtew ripeesti? Mitä tolla testilenkin eilen heitin niin kutosella veti 70-80 vauhissa jo melkeen loppuun :lol: ja vielä yks kysymys: mistähän tommoseen löytäs pyörän laakerit? Stormi oli ainoo kauppa tästä läheltä mistä niitä saa ja sielläkin tilauskamaa eli toimitusaika 2-4vk.. Moto-hämeestä sais näköjään, mutta oliskohan noi laakerit halvempia laakerikaupassa?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
MiniMies
Pyörä:
Honda CBR 600F PC35
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.6.2010 2:22
Re: Husqvarna WR

ViestiKirjoittanut MiniMies » 11.6.2013 18:16

Kyllähän se jaksaa :) Noi mun välit taitaa olla melko optimaaliset kiihtyvyyden kannalta. Se yksi syy niihin :)

Kannattaa laakerikaupasta ostaa yleensä kaikki laakerit. Saa lähes poikkeuksetta halvemmalla kun mitä nää pyöräliikkeet myy.