Onkos tämä totta kun jostain olen kuullut että nuo -11 vuosimallin ja siitä uudemmat wr:rät olisivat matalempia kuin 09-10 vuosimallin? ainakin kun kuvista kattoo näyttää aivan samalta
Mun -10 mallissa jalkakin on paljon pidempi kun kaverin -11 mallissa. En kyllä ymmärrä miks noista piti matalampia tehdä, IMO helvetin tyhmän näkösiä jos ei ledilippaa suurempia "tuunauksia" tee
Ai vanhemmissa malleissa jalkakin pidempi? Onko varma? Sellasen kyllä tarttis...
Niin ja siitä ecun CO-arvokikkailusta vielä; itse olen ymmärtänyt ton CO-arvon säädön vaikuttavan suht laajaltikin bensansyöttöön. Samoja arvoja käytetään muokkaamaan pyörien bensansyötön säätöjä eri maita varten maahantuonnissa, kun eri alueilla on erityyppisiä/laatuisia bensoja ja eri ilmanpaineolosuhteet yms. CO-arvon säätely on tuttu temppu myös isommistakin pyöristä.
Mulla on -10 ja kaverilla -12, mulla on se jalka kyllä pidempi. Bike-lehdessä luki että tämä malli muuttui muutenkin matalammaksi 2011, matalampi penkki jne..
Tänään ilmesty talliin vuoden 11 wr 6000 ajettuna . Perää sai siis korotettua kääntämällä niitä kolmiopaloja siellä iskarin alapäässä? Ja onkos tuo vaikka 09 jalka miten monta sentiä pidempi kuin 11. Jaksaisko joku mitata.
Hyvä ostos! Palat ei oo symmetriset (mite se ny kirjotetaa) eli kun mietit järjellä niin tiedät miten ne pitää kääntää että korottuu Just sopiva korotus mun mielestä. Jalan voisin mitata, mutta pyörä on tallilla eikä pääse tähän hätään sinne.. Selaa vaikka googlesta tai nettimotosta WR:n kuvia, niissä on varmaan vasemmalta otettu kuvia eli näät eron -11 ja -10 mallin välillä.
JiiÄll kirjoitti:Tänään ilmesty talliin vuoden 11 wr 6000 ajettuna . Perää sai siis korotettua kääntämällä niitä kolmiopaloja siellä iskarin alapäässä? Ja onkos tuo vaikka 09 jalka miten monta sentiä pidempi kuin 11. Jaksaisko joku mitata.
Onnittelut pyörästä
Jep käännät ne, huomaat kyllä miten ne korottaa kun otat ne irti...
Ei varmaa montaa senttiä eroa, jos edes on, kaverin kanssa vertailtu -09 ja -12 malleja ja eroa ei näyttäisi olevan YHTÄÄN
YouTube kanava [X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti