Ylävetosempi, hieman tehokkaamman tuntunen piikki. Alhaalta katoaa hiukan vääntöä, mutta eipä sitä piikkisessä ole muutenkaan pahemmin.
Karza98 kirjoitti:Eikö kukaan täällä tiedä mistä tuo moottorin sivuääni kuuluu tuossa mun linkkaamassa videossa?
M1Kseri kirjoitti:Huomasin tuossa että toinen kotarin etupumpuista on löysempi kuin toinen. Kuuluuko sen olla vähän löysempi vai pitäiskö molempien olla yhtä jäykät?
Bruh kirjoitti:Semmosta kyselemään, että onko vuoden 2014 exc:ssä saman kokoinen takavanteen akseli, kuin 2010 mallissa? Että käykö 2010 smotot kiinni vaan kun iskee, ettei tarvitte holkittaa?
Murska Arska kirjoitti:M1Kseri kirjoitti:Huomasin tuossa että toinen kotarin etupumpuista on löysempi kuin toinen. Kuuluuko sen olla vähän löysempi vai pitäiskö molempien olla yhtä jäykät?
Jos klikkerit on samoissa säädöissä niin molemmat tolpat pitäisi olla samalaiset. Koska keula on viimeksi huollettu? Katukäytössä keulan huolto on hyvä tehdä kerran vuodessa niin paikat pysyy kunnossa. Huollon voi tehdä ite jos osaa tai viedä iskarihuoltoon, maksaa 60-150€ riippuen mitä sille tehdään.