Eli onko sulla siis 154 polini kiinni? Vai vakio gilardoni ja sisällä vaan polinin mäntä?
Jos on vakiokaasari kiinni niin sinne pitäisi täystehoisena vaihtaa ns tt setti. Tosin, todella paljon kannattavampaa on hankkia dellorto 34vhsb, joka on rotaxin alkuperäinen kaasari ja kone sille suunniteltu.
Jos kuvia voisit putkesta laittaa niin positiivinen homma, aprilian putket on helppo tunnistaa.Ettei vaan olisi vakioputki kiinni
Toi laiskuus kuulostais aika paljon sille että rave ei nouse. Jos se on oikein kasattu, niin siitä päältä säätöä naksauttelemalla voi muuttaa raven aukeamisajankohtaa (7800rpm paras). Kai teillä on pyttyyn porattu painereikä josta rave2 nuuhkii koska avautua? (Tosin jos teillä on 154 polini, niin siinä pitäisi olla reikä valmiina).
Kummalliselle tuo kaasari kyllä vaikuttaa
, joko tt setti uupuu tai jotain muuta häikkää. Tosin suosittelen uudelleen ostamaan 34vhsb, täydellisesti rahanarvoinen.
Onko teillä ilmanputsarin kuri avarrettu pois? Eli ilmanputsarin toinen "imusnorkkeli" on avarrettu?
Onko ECU porattu?
Kyllähän täysitehoisen ja vähänkin enemmän viritetyn aprilian pitäisi viedä tehoissaan husset ja vähintään detsit