Jos kone on akettu 29k niin samalla avauksella mä ainakin vaihtaisin männän, silloin on tiedossa monta huoletonta kesää sen osalta kun ei tarvii olla vähän ajan päästä taas vaihtamassa.
Näissä nelareissa on matalat männät ja pienikin kuluminen männässä laittaa ne "kolisemaan" sylinterissä joka ei ole hyvä asia, kuluttaa mäntää entisestään ja "kolinan" aiheuttama resonointi kuuleman mukaan rasittaa myös laakereita normaalia enemän.
Jälleen siihen putki asiaan, kuinka monetta kertaa joten olisko tämä se viimeinen...
Jos vaihtaa äänenvaimentimen niin potikkavastus kannattaa laittaa, ilman potikkaa en vaimenninta vaihtaisi
koska kone käy jo valmiiksi laihalla. Vaimennin ja putki, ehkä voi selvitä potikalla mutta PC+penkitys on parempi vaihtoehto. Jos putkiston lisäksi vaihdetaan moottoriin viriosia niin PC tai säätöboxi on välttämätön.
Power Commanderin säätö ei vaikuta millään tavalla pyörän oman ruiskuboxin säätöihin tai toimintaan, se elää siellä omaa elämäänsä ja PC:n välityksellä korjataan parameterjä oman ruiskuboxin ja ruiskusuuttimen välillä. Kun poistaa PC:n niin bensansyöttö on silloin samassa kuosissa kun ennen PC:n asennusta.
Jotenkin tuntuu siltä että elämä on paljon helpompaa tuolla Husse ja Beta osiossa, kaasariin suuttimet vaihtoon ja se on siinä. Katteetkin kestää ja on kevyempi pyörä työntää kun pensa loppuu