Nyt tarviis vähän neuvoja säxän säätöjen kanssa. Tekniikkana giannellin putkisto, vhm kupu, rave 2, italkit läpät&runko, 34vhsb. Ongelmanahan on että pyörii tyhjäkäyntiä juuri ja juuri tk ruuvi aivan auki asennossa (pienempi tk suutin vaihdettu) ja kuulostaa että tukehtuu. Lisäksi röpöttää julmetusti jonnekkin 7-8k rpm asti, joten perus matka-ajo on tasakaasulla mahdotonta. Tätä röpöttämistä on yritetty korjata erikokoisilla pääsuuttimilla (145 alaspäin menee laihalle täyskaasulla) ja neulan sokkakin on ylimmässä lovessa. Myöskään ryyppy ja luisti ei kanna eikä seosruuvi vaikuta mitenkään. 2% seoksilla (castrol power1) valuttaa öljyä äänenvaimentimesta pitkin takahaarukkaa. Kun laitoin kaasarin kiinni niin söi säätämättömänä bensaa n.16l/100km ihan sama missä asennossa kaasua piti ja syö edelleenkin pienemmällä pääsuuttimella n.10l/100km. Mutta kysymys kuuluu mitä yritän säätää seuraavaks? Erikokoinen neula (paikallaan vakio K56)? Minkä kokoinen? Vapari, että sais lisää ilmaa?