KTM EXC 125

Wetmuffin
Pyörä:
KTM EXC 125 2011 Six days
Liittynyt:
14.12.2013 23:30
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Wetmuffin » 22.3.2015 14:52

_hanski_ kirjoitti:Selvä peli, täytynee sitten kaivella kaasarin säätöjä varten ks vuosimallin ohjekirja jostain.
Kiitoksia!

Tylsäähän tässä tuli mut tässä ois viel kuva säädöistä :D http://gyazo.com/82d57857fbf338060ce51770e757a6a9

Koko käyttöopas vielä tässä http://www.carlsalter.com/pdfs/KTM_125_ ... manual.pdf
(Säädöt sivulla 122)
_hanski_
Liittynyt:
31.12.2014 20:07
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut _hanski_ » 22.3.2015 15:09

Nonni kiitti!
Edit. Saako näitä papereihin 2 paikkaseks? Millasia jalkatappeja näihin saa?
Wetmuffin
Pyörä:
KTM EXC 125 2011 Six days
Liittynyt:
14.12.2013 23:30
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Wetmuffin » 22.3.2015 15:28

_hanski_ kirjoitti:Nonni kiitti!
Edit. Saako näitä papereihin 2 paikkaseks? Millasia jalkatappeja näihin saa?

Saahan näitä 2 paikkaseks, mutta ei mitään hajua minne porukka on asennellu tappeja... Tosin ite oon useesti kuskaillu ilman tappeja eikä oo hirveempää huomiota herättäny poliiseissa... Tosin jos sulta aikaa löytyy ja haluat pelaa varman päälle nii antaa paukkua :)
Edit: http://www.motot.net/talli/osat/id33785/ tuossa on jollakin ollu tapit myynnissä ja kait siitä voit vähä lähtee rakentelee ideoita. Tosin nyt kyllä puhutaan 2002 vuoden mallista nii takahäkki voi olla hieman erinlainen ;)
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Murska » 22.3.2015 15:38

Eipä saa kaksipaikkaiseksi jos katsastuskonttorilla noudatetaan lakia ja säädöksiä. COC paperi määrittää ajoneuvon henkilömäärän ja EXC:ssä se on yksi. Jos katasatusmies muuttaa pyörän kaksipaikkaiseksi niin se on tehty vastoin lakia ja asetuksia. Jotkut on saaneet rekattua 2-paikkaiseksi ja toiset ei, riippuu katastusmiehen ammattitaidosta ja moraalista.
masuuuu
Pyörä:
KTM 125 exc 2011 factory edition
Paikkakunta:
Kontiolahti
Liittynyt:
19.7.2013 0:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut masuuuu » 22.3.2015 15:49

ite kävelin konttorille ja kysyin saako kakspaikkaseks, tulosti vaan uudet paperit joissa luki että on kakspaikkanen :lol: eipä tuosta sanomista oo poliisilta tullut vaikka ei tappeja olekkaan
_hanski_
Liittynyt:
31.12.2014 20:07
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut _hanski_ » 22.3.2015 15:51

Aivan. Tässä nyt on vähän kaikki auki, mutta kisapiikki hakusessa...kotkaa ja hussea ja husabergiä katellu ja nyt tosiaa nous ongelmaks noi jalkatapit.
Ongelma ei oo siinä mitä poliisit on niistä mieltä vaan se että mitä vakuutusyhtiö tykkää jos jotain sattuu...varsinkin kun kyydissä on tyttökaveri aika usein.
Jos jollain on tylsää ja kokemusta niin erot eri kisapiikkien välillä kiinnostaa myös :)
Bruh
Pyörä:
Ktm exc 125 '15, Qingqi zoner
Liittynyt:
8.9.2014 15:31
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Bruh » 22.3.2015 17:44

Ei kai se vakuutusyhtiö mitään voi sanoa, jos kerran papereissa on 2-paikkanen oli sitten tappeja tai ei. Vähintäänki hangottelee kolarin sattuessa, jos sulla on joku kyydissä ja on 1 paikkaseks rekisteröity.

Kotkan, burgerin ja hussen erot tosiaan jää aikalailla alustaan: kotkassa on 2kammiokeula, kun taas hussessa ja burgerissa on nelikammiokeulat ja linkut. Mittari taitaa olla hussessa erilainen. Burgerista ja hussesta löytyy myös hieman isompi tankki. Muut erot jää ilmesesti kosmeettisiksi. ;)
EDIT: Ja joo, sixdaysseissa myös nelikammiokeula

Jos pitää alkaa muihin kisapiikkeihin vertailemaan, niin kyllä niissä kaikissa on aikalailla samanverran tehoa. Suurimmat erot löytyy osista ja pyörien osista: joidenkin alustat on tehty tielle ja toisten maastoon, jarrutehot yleensä alunperin katupyöriksi suunnitelluissa peleissä on suurempia(ktm exc etujarrupuristin 2-mäntänen, fantic caballero 125 4-mäntänen), mutta en ainakaan koe että pelkässä katukäytössä olisi suurta vaikutusta jarruilla, kunhan vain toimivat. Itse ainakin valitsisin pyörän sen perusteella mikä miellyttää omaa silmää, tuntuu hyvältä ja mihin saa hyvin osia. :)

Ite tietysti suosittelen kotkaa tai burgeria 8)
Viimeksi muokannut Bruh päivämäärä 22.3.2015 23:27, muokattu yhteensä 2 kertaa
_hanski_
Liittynyt:
31.12.2014 20:07
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut _hanski_ » 22.3.2015 17:51

Selvä peli! Kiitoksia info pläjäyksestä. Tässä on yks kotka, berggi ja temmi kiikarissa nyt 8-)
weeramies
Liittynyt:
11.12.2014 20:07
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut weeramies » 23.3.2015 21:09

Onkos nuo 24mx:än myymät twenty mx putsarit hyviä? :D jos laittais tilaukseen...
Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 23.3.2015 21:09

On ne ihan hyviä.
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
myrtsinbeta
Liittynyt:
2.6.2014 0:20
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut myrtsinbeta » 23.3.2015 21:30

Morjens halusin vaa kysyä ku KVG ei antanut vastausta ,että miksi sixdays on kalliimpi kuin normaali tai mikä siinä on erilaisempaa kuin tuo nelikammiokeula ja onko tehoissa/huipuissa/kiihtyvyydessä eroja ihan 125cc:sesta kyselen saatto olla tyhmä kysymys.
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ma$$i » 23.3.2015 21:40

Six days malleissa on yleisesti laadukkaammat osat ja monia osia/ ominaisuuksia jotka tulevat perusmalleihin vasta vuoden/ parin vuoden päästä
Tehoissa vissii iha samat ku sama kone molemmissa eikös vain ?
Bruh
Pyörä:
Ktm exc 125 '15, Qingqi zoner
Liittynyt:
8.9.2014 15:31
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Bruh » 23.3.2015 22:58

Noissa sixdaysseissa tosiaan ainaki tuo keula, sixdays tarrasatsi ja 2011 eteenpäin oranssi runko. Sit uusimmissa ainakin on tietysti kaikennäköstä pikkunippeliä kuten oranssiks eloksoitua t-palaa ja muuta oranssia hilpettä, putken hiilikuitusuojaa jne. Löytyy myös pohjapanssaria, ilmesesti parempaa nappulaa(?) ja muuta hifistelyä. Isommista ku piikkisistä löytyy myös sixdays äänenvaimennin.

Tekniikkahan noissa kaikissa kolmessa on sama eli: karvalakkimalli, factory edition ja sixdays.
myrtsinbeta
Liittynyt:
2.6.2014 0:20
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut myrtsinbeta » 23.3.2015 23:12

Ois viel sellast et täytän 30 kesäkuuta 16 ni millos voisin aikasintaa tehdä teoriakokeen? jotkut kavereista sanonut että täytyy olla 16 ja jotkut sanoo että voi 1kk ennen syntymäpäivää tehdä ni mites se menee? koitin etsiä ajokouluni sivuilta muttei löytynyt tietoa.
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut ma$$i » 23.3.2015 23:44

Kuukautta ennen voi tehä teoriakokeen ja sitte ajokokee /inssin heti ku ajotunnit otettu ja 16v mittarissa