Ei kai se vakuutusyhtiö mitään voi sanoa, jos kerran papereissa on 2-paikkanen oli sitten tappeja tai ei. Vähintäänki hangottelee kolarin sattuessa, jos sulla on joku kyydissä ja on 1 paikkaseks rekisteröity.
Kotkan, burgerin ja hussen erot tosiaan jää aikalailla alustaan: kotkassa on 2kammiokeula, kun taas hussessa ja burgerissa on nelikammiokeulat ja linkut. Mittari taitaa olla hussessa erilainen. Burgerista ja hussesta löytyy myös hieman isompi tankki. Muut erot jää ilmesesti kosmeettisiksi.
EDIT: Ja joo, sixdaysseissa myös nelikammiokeula
Jos pitää alkaa muihin kisapiikkeihin vertailemaan, niin kyllä niissä kaikissa on aikalailla samanverran tehoa. Suurimmat erot löytyy osista ja pyörien osista: joidenkin alustat on tehty tielle ja toisten maastoon, jarrutehot yleensä alunperin katupyöriksi suunnitelluissa peleissä on suurempia(ktm exc etujarrupuristin 2-mäntänen, fantic caballero 125 4-mäntänen), mutta en ainakaan koe että pelkässä katukäytössä olisi suurta vaikutusta jarruilla, kunhan vain toimivat. Itse ainakin valitsisin pyörän sen perusteella mikä miellyttää omaa silmää, tuntuu hyvältä ja mihin saa hyvin osia.
Ite tietysti suosittelen kotkaa tai burgeria