tonza19 kirjoitti:Minkä verran maksaa 150cc sarja sielä Ranskassa? Onko esim. -74 vuosimallin CB:ssä pytyt yms. samat ku näissä uudemmissa mitä teillä on? Vai onko suurikin osa tekniikasta vaihtunut? Minkä kokoset kaasarit on vakiona? Mistähän löytäs tietoo enemmän niistä vanhemmista CB:istä, semmonen ois nääs tiedossa, tiijä sitte pitäiskö se nelari vihdoin ja viimein hankkia..? Kertokaa mitä tulee ottaa huomioon ku tuommosta nelaria/CB:tä lähtee ostamaan?
400e näkys olevan hintaa, osote:http://www.unlimited-power.net/anglais/homepagejc.htm ja tuolta rebel 150.
Muistaakseni CB:n kone uudistui radikaalisti vuonna -77, on aika tuurikauppaa että käykö uudemman cb:n pytyt yms. siihen. Kaasarit on vissiin vakiona 16mm.
Kato että savuttaako se, ja jos savuttaa niin miten paljon ja miten, eli kylmänä muttei lämpimänä yms. ja tarkistelet että syökö se muuten öljyä tai vuotaako se mistään, kulutusosia kattelet ja renkaitten laakereita, kuuntelet kuuluuko koneesta ylimääräsiä ääniä tjsp (nelareille luonnollista jos sieltä kuuluu jtn kilinää ja muuta ääntä, kunhan ei vaan oo liian voimakasta). Sinuna harkitsisin vähän uudemman cb:n ostoa, nuissa vanhemmissa on ollu vähän lämpenemisongelmia sun muuta.
Btw tänään katoin että on se isän ex-cb joka makaa tallin vintillä purettuna, ollu aika hurja peli, kuitenkin kaasareita viilailtu, 2-1 putkisto, mutta välitykset, 15/48, on saattanu cb pikkasen kiihtyä nuilla väleillä
. Pitää joku kaunis kesäpäivä ruuvata se 48 rissa omaan hondaan ja kokeilla että lähteekö.
Dank memes melt steel beams.